Onthul de jeugdigheid van de huid!

Philips VisaCare; de eerste elektrische microdermabrasie voor veilig thuisgebruik voor een zichtbaar stralende en stevige huid, al vanaf 4 tot 6 weken gebruik

juli 14, 2014

Eindhoven, Nederland – Breng de salon in huis en ga de eerste tekenen van huidveroudering tegen met de Philips VisaCare, een nieuw huidverzorgingsapparaat tegen de tekenen van huidveroudering. Philips VisaCare maakt gebruik van niet-invasieve microdermabrasie en exfolieert en masseert de huid om dode huidcellen te verwijderen en het natuurlijke vernieuwingsproces van de huid te stimuleren. Een zichtbaar stevigere en stralender huid wordt onthuld, al vanaf 4 tot 6 weken gebruik. Het chique ontwerp van de VisaCare is een musthave op de badkamer.

“Wij weten dat vrouwen er graag op hun best uitzien en wij begrijpen ook hoe innovaties op het gebied van huidverzorgingstechnologie daaraan kunnen bijdragen”, vertelt Kim Tielemans, Marketing Manager Beauty & Skincare. “Daarom hebben we Philips VisaCare ontwikkeld, een uniek apparaat voor de behandeling van het huidoppervlak. Daarmee hebben vrouwen een gebruiksvriendelijke, veilige en effectieve oplossing in handen om de eerste tekenen van huidveroudering aan te pakken, gewoon thuis. Het is zelfs zo dat van de vrouwen die het product hebben uitgeprobeerd, 93% liet weten dat hun huid al meteen na het eerste gebruik zachter aanvoelde.”

Stevig, glad, stralend
Tijdens het ouder worden verliest de huid geleidelijk haar stevigheid, spankracht en structuur. Het is daarom belangrijk om tijdig iets te doen tegen de eerste tekenen van veroudering. Philips VisaCare gebruikt het unieke 'Philips DualAction Air Lift & Exfoliation System' voor een zachte en effectieve exfoliatie en massage van de huid om deze een gladdere structuur te geven door middel van microdermabrasie. Deze geavanceerde huidverzorgingstechnologie helpt vrouwen om de eerste tekenen van huidveroudering aan te pakken en de natuurlijke gloed van hun huid te versterken.

Het natuurlijke verjongingsproces van de huid
De unieke afneembare behandelkop van VisaCare is voorzien van een speciale ring die ontworpen is om veel intensiever te exfoliëren dan bij een handmatige behandeling met crème. Op de behandelkop bevinden zich meer dan 100.000 vaste deeltjes. Deze maken een gecontroleerde en effectieve exfoliatie mogelijk voor een optimaal glad resultaat. Tegelijkertijd stimuleert de exfoliatie het natuurlijke celvernieuwingsproces in de diepere huidlagen. Dat draagt bij aan een gladder uitziende en steviger aanvoelende huid, waarbij al binnen vier tot zes weken resultaat te zien is. Het Air Lift System van Philips VisaCare past een speciale vacuümtechnologie toe voor een unieke zachte 'massage'. Het licht oprekkende en liftende effect daarvan versterkt de diepere huidlagen. Het is bekend dat als dit oprekken en liften in een specifieke, optimale mate plaatsvindt, de microcirculatie wordt bevorderd en de zogeheten fibroblasten – een type huidcel dat de aanmaak van collageen en elastine bevordert – worden geactiveerd, waardoor de huid er gezonder, stralender en jonger uit gaat zien.

Philips VisaCare in de praktijk

• Innovatieve microdermabrasietechnologie die veilig, eenvoudig en effectief thuis kan worden toegepast.
  • Ondersteunt het natuurlijke celvernieuwingsproces van de huid voor een steviger en gladder aanvoelende, zichtbaar stralende huid met een jeugdige uitstraling.
  • Geeft de huid een zachte en effectieve massage om de bloedsomloop te stimuleren, voert tegelijkertijd dode huidcellen af en bevordert het natuurlijke celvernieuwingsproces van de huid voor een jeugdige uitstraling .
  • Om een optimaal resultaat te waarborgen is Philips VisaCare ontwikkeld met en uitvoerig getest door vrouwen.
  • Wordt geleverd met twee verschillende, verwisselbare behandelkoppen, zodat de behandeling kan worden aangepast aan de individuele behoeften en wensen.
  • Van de vrouwen die het product hebben uitgeprobeerd, gaf 87% aan dat hun favoriete verzorgingsproduct na behandeling beter door de huid werd opgenomen, waardoor de bestaande huidverzorgingsrituelen effectiever zijn.

Philips VisaCare is vanaf september 2014 exclusief verkrijgbaar bij Douglas.
Adviesprijs  € 249,00.
Voor meer informatie over Philips Beauty: http://www.philips.nl/e/beauty/.

Philips VisaCare

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations, Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)6 53408194
E-mail: saskia.maas@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.