Foodies behalen professionele bakresultaten thuis met nieuwe Philips keukenmachine

Combinatie van innovatieve technologie en uniek design maakt thuisbakken nog beter

juli 14, 2014

Eindhoven – Philips introduceert een nieuwe keukenmachine waarmee foodies zich perfect kunnen uitleven en het maximale uit hun kookkunsten kunnen halen. De Philips keukenmachine heeft een uniek design met een ‘opendraaiende top’ waardoor er maximaal zicht is in de mengkom en is voorzien van geavanceerde technologie voor de beste kneedresultaten¹. Het apparaat is bijzonder gebruiksvriendelijk en maakt het makkelijker dan ooit tevoren om thuis perfecte bakresultaten te behalen.

Het unieke design met de ‘opendraaiende top’ die schuin omhoog draait, maakt het makkelijker om de inhoud te controleren, ingrediënten toe te voegen of accessoires te bevestigen of af te nemen.
De ‘opendraaiende top’ kan weer eenvoudig teruggeplaatst worden met één hand, zonder het gebruik van knoppen.

Door de planetaire mixbeweging, waarbij een voor- en achterwaartse beweging plaatsvindt in plaats van een cirkelvormige, bereiken de kneedhaak, garde en mengaccessoires alle delen van de mengkom, zodat de ingrediënten altijd gelijkmatig worden vermengd.

Daarnaast kan in de ruime metalen kom met vier liter inhoud tot wel 1300 gram deeg gekneed worden, genoeg voor bijvoorbeeld vier grote pizza’s of twee broden.

Gebruiksgemak en excellente prestaties staan centraal in de nieuwe serie Philips keukenmachines. De ronde vormen maken schoonhouden heel eenvoudig, en de kom is dankzij de handgreep gemakkelijk te hanteren en schoon te maken. Door de voetjes met ‘quick release’-zuignappen staat het apparaat stevig op zijn plek, maar is het ook makkelijk te verplaatsen.

De Philips keukenmachine wordt standaard geleverd in het wit met metalen accenten. Naast een  deeghaak, garde en klopper worden tevens een blender, foodprocessor en citruspers standaard meegeleverd. Optionele accessoires zijn verder een vleesmolen en een hakmolen.

De nieuwe serie keukenmachines van Philips is vanaf augustus 2014 verkrijgbaar bij de door Philips erkende verkooppunten en is beschikbaar in de volgende kleuren en uitvoeringen:

• Philips keukenmachine met kneedhaak, garde, klopper, blender, foodprocessor en citruspers in de kleuren wit/geel (HR7954) heeft een adviesprijs van € 319,99.

• Philips keukenmachine met kneedhaak, garde, klopper, blender, foodprocessor, citruspers, vleesmolen en hakmolen in de kleuren wit/grijs (HR7958) heeft een adviesprijs van € 359,99

• Philips keukenmachine premium heeft een luxe afwerking in antraciet metallic en is uitgerust met een 1000W motor, kneedhaak, garde, klopper, blender, foodprocessor, citruspers, vleesmolen en hakmolen (HR7978) en heeft een adviesprijs van € 379,99.

Belangrijkste kenmerken

• Krachtige motor van 900W, en 1000W voor het premium model, zorgen voor consistente en ongeëvenaarde resultaten.
  • ‘Planetaire’ mixbeweging voor grondig gemengde ingrediënten.
  • 7 snelheden en pulseerstand voor maximale controle en alle mogelijke toepassingen.
  • Metalen mengkom met 4 liter inhoud voor tot wel 1300 gram deeg.
  • Speciaal gevormde kneedhaak om handmatig kneden te imiteren, voor een egaal deeg zonder klontjes.
  • Uitgebreide set van accessoires meegeleverd.
  • Hoog gebruiksgemak, onder andere dankzij makkelijk schoon te maken ontwerp, mengkom met handvat, en afwasmachinebestendige kom en accessoires.

Ga voor meer informatie naar www.philips.nl/keuken

¹ Vergeleken met Philips-keukenmachine HR7920.

Philips keukenmachine HR7958

Philips keukenmachine HR7978

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations, Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)6 53408194
E-mail: saskia.maas@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.