Moeiteloos en tweemaal sneller een korte coupe met de nieuwe Philips Serie 5000 tondeuse

maart 27, 2014

Eindhoven – Philips introduceert de nieuwe Philips Serie 5000 tondeuse, een tondeuse die eersteklas technologie combineert met een gestroomlijnde vormgeving en waarmee mannen zichzelf snel en moeiteloos een strakke coupe kunnen aanmeten. Dankzij de unieke DualCut-technologie werkt de nieuwe tondeuse tweemaal sneller dan bestaande modellen en heeft hij een lange werkingsduur en besparen mannen dus zowel tijd als geld.

Snel en krachtig
De DualCut-technologie van Philips combineert dubbelgeslepen messen voor sneller, strakker scheren met een gloednieuw kogellagersysteem dat de wrijving tussen de messen en de kam tot een minimum beperkt. Daardoor profiteert de gebruiker van een langere werkingsduur, meer vermogen en een moeiteloze scheeractie.

Dankzij de messen met titaniumcoating, de ergonomisch gevormde kam en de turbostand – voor meer scheervermogen – vormt de tondeuse een effectieve combinatie van optimaal vermogen en efficiëntie, voor snel, eenvoudig en strak scheren.

Lange levensduur
De Philips Serie 5000 tondeuse gaat lang mee en is ontworpen om maximaal te presteren. Het apparaat biedt verder nog een aantal aanvullende eigenschappen, zoals duurzame, zelfslijpende messen met titaniumcoating. De robuuste en innovatieve tondeuse heeft ook 24 lengte-instellingen en een unieke ‘lift & flow’-kam die effectief langere haren meepakt en tegelijkertijd afgeschoren haartjes doorlaat om ophoping te voorkomen.

Philips Serie 5000 tondeuse: overige kenmerken

• Unieke, compact vormgegeven kam om dichter op de huid te kunnen scheren (tot op 1 mm).
  • Gepatenteerd Zoomlock™-instelwiel om gemakkelijk de gewenste haarlengte in te stellen.
  • Snel afneembare messen om eenvoudig onder de kraan te reinigen.
  • Snoerloos 90 minuten te gebruiken na één uur opladen.

De nieuwe Philips Serie 5000 tondeuse (HC5450/16) is vanaf april in Nederland verkrijgbaar voor de adviesprijs van € 39,99.

Meer informatie over de Philips Serie 5000 tondeuse

Philips Serie 5000 tondeuse (HC5450/16)

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations, Philips Consumer Lifestyle
E-mail: saskia.maas@philips.com
Tel: +31 (0)6 53408194

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.