Innovatieve Philips haardroger en stijltang beschermen natuurlijke vochtbalans tijdens het stylen met infrarood sensor

De MoistureProtect-serie helpt vrouwen een gezonde glans te creëren

maart 4, 2014

Amsterdam – Philips introduceert MoistureProtect: de serie haarverzorgingsproducten die innovatieve technologie combineert met een geweldig styling-resultaat en een elegant productdesign. De serie bestaat uit de Philips MoistureProtect haardroger en de Philips MoistureProtect stijltang die allebei zijn ontworpen om de natuurlijke vochtbalans van het haar in stand te houden. Eenvoudig en effectief stylen resulteert daarbij in glanzend, gezond haar.

“Met al onze haarverzorgingsproducten streven we ernaar om vrouwen de beste middelen te bieden om snel en eenvoudig trendy haarstijlen te creëren. Maar we begrijpen ook dat de vochtbalans cruciaal is voor het gezonde, glanzende haar waar vrouwen zo dol op zijn”, vertelt Caroline Besuijen, Marketing manager van Philips.

“Daarom hebben onze experts bij het Philips Beauty Institute nauw samengewerkt met professionals op het gebied van haarverzorging om onze geavanceerde technologie te koppelen aan een strak en stijlvol ontwerp voor de innovatieve nieuwe Philips MoistureProtect haardroger en stijltang.”

Innovatief en zorgzaam föhnen
De Philips MoistureProtect haardroger is ontworpen om vrouwen een geweldig resultaat te bieden, terwijl de vochtbalans van het haar tijdens het stylen wordt behouden. De temperatuur van het haar wordt actief gemeten met de slimme infrarode Philips MoistureProtect Sensor in de haardroger, zodat de temperatuur automatisch wordt gereduceerd zodra het haar te warm wordt.

Zo wordt het haar beschermd en wordt de vochtbalans in stand gehouden, zonder dat dit ten koste gaat van het resultaat. “De haardroger ziet er niet alleen geweldig uit, hij helpt vrouwen ook om hun dagelijkse haarverzorging moeiteloos te verbeteren en hun haar gezond en glanzend te houden”, aldus Besuijen.

Supersteil resultaat zonder haarbeschadiging
De Philips MoistureProtect stijltang zorgt voor een prachtig stijl resultaat zonder dat de vochtbalans van het haar wordt aangetast. De innovatieve Philips MoistureProtect Sensor meet de warmte van het haar, zodat de natuurlijke vochtbalans van het haar behouden blijft. Wanneer dat nodig is, geeft de sensor een seintje aan de stijltang om binnen drie seconden de temperatuurinstelling automatisch met 30°C aan te passen. Dat zorgt voor een gezonde, gladde haarstijl.

De Philips MoistureProtect-serie: extra functies
  • De Philips MoistureProtect haardroger en stijltang beschikken allebei over een ionenconditioner voor een nog gladder resultaat zonder kroes of pluis.
  • De Sensor Indicators op de haardroger en stijltang geven aan of de Philips MoistureProtect Sensor aan staat.
  • De Philips ThermoProtect-functie in de haardroger zorgt voor een optimale temperatuurinstelling.
  • Dankzij de temperatuurknop op de stijltang kan de juiste instelling voor elk haartype worden gekozen.
  • De stijltang bevat keramische platen voor een sneller en verzorgder styling‑resultaat.

De Philips MoistureProtect haardroger is vanaf maart verkrijgbaar voor EUR 84,99.
De Philips MoistureProtect stijltang is vanaf september verkrijgbaar voor EUR 84,99

www.philips.nl
MoistureProtect

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations, Philips Consumer Lifestyle
Tel: +31 (0)6 53408194
E-mail: saskia.maas@philips.com.

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.  .