Philips stijgt naar derde positie in lijst van favoriete werkgevers

februari 11, 2014

Philips is in 2013 twee plaatsen gestegen van een vijfde naar een derde positie in de lijst van favoriete werkgevers. Dit blijkt uit onderzoek van Intelligence Group onder 10.477 respondenten uit de Nederlandse beroepsbevolking in 2013. Nicole Bueters, Manager Talent Acquisition Philips Benelux-UK: “De stijging van twee plaatsen naar een top-3 positie in de lijst van favoriete werkgevers zie ik als een bekroning van onze inspanningen. Ik zie dat mensen graag bij een onderneming werken die een bijdrage levert aan het verbeteren van het leven van mensen over de hele wereld. Dat is waar Philips aan werkt.” Het Arbeidsmarkt Gedrags Onderzoek (AGO) wordt sinds 2003 uitgevoerd door Intelligence Group.

Lees het volledige nieuwsbericht over de resultaten van het onderzoek.

Eric Drent
Senior Communications Manager
Philips Benelux: Brand, Communications & Digital
Email: eric.drent@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2013 een omzet van EUR 23.3 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.