Belangrijke veiligheidswaarschuwing - Philips Café Gourmet-koffiezetapparaat

januari 22, 2014

Eindhoven - Philips heeft een veiligheidsprobleem vastgesteld dat eventueel gevolgen kan hebben voor Philips Café Gourmet-koffiezetapparaten die geproduceerd zijn tussen maart 2012 en juni 2013. Philips hecht groot belang aan de veiligheid en het welzijn van zijn consumenten en roept deze koffiezetapparaten daarom uit eigen beweging terug.

Consumenten kunnen voor nadere informatie terecht op www.philips.nl/recall/HD5405.

Media contact

Karin Saalmink
Public Relations Philips Consumer Lifestyle Benelux
E-mail: karin.saalmink@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 114.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.