Philips Disney SoftPals verlichten de kinderkamer

Draagbare nachtlampjes geïnspireerd door Disneypersonages Mike en Sulley van Monsters Inc.

december 16, 2013

Eindhoven, Nederland – Met de nieuwe Philips Disney SoftPals wordt het slapengaan voor kinderen iets om naar uit te kijken. De draagbare LED-nachtlampjes zijn er in de vorm van Sulley en Mike van Disney/Pixar Monsters Inc en in Mickey en Minnie Mouse. Het zachte en gebruiksvriendelijke nachtlampje straalt een warme gloed uit en geeft kinderen 's nachts een gevoel van veiligheid bij het inslapen of als ze midden in de nacht wakker worden.

Deze kindvriendelijke lampen zijn voorzien van het innovatieve LED-systeem van Philips dat koud aanvoelt. De Philips Disney SoftPals zijn veilig en worden opgeladen op een basis terwijl de kinderen slapen, zodat ze klaar staan in geval de kinderen 's nachts wakker worden. De kleine, maar slimme nachtlampjes gaan aan door ze even te kantelen. Er zitten geen kleine onderdelen of scherpe kantjes aan de lampen en de snoeren zitten veilig verstopt onder een kabelbinder. Het slimme ontwerp van Philips houdt de kinderhandjes dus veilig.

Mickey en Minnie Mouse zijn al generaties lang inspirerende figuurtjes voor kinderen. Voor de hilarische noot zorgen Sulley en Mike van Disney/Pixar, die dit jaar hun comeback maken, op tijd voor de nieuwe film Monsters University. De SoftPals draagbare nachtlampjes van Philips zijn niet alleen ideale accessoires voor de slaapkamer maar zorgen dat de magie van Disney ook in de dagelijkse omgeving van kinderen komt.

Prijs
  • SoftPals draagbare nachtlamp Mike € 34.95
  • SoftPals draagbare nachtlamp Sulley € 34.95
  • SoftPals draagbare nachtlamp Mickey € 34.95
  • SoftPals draagbare nachtlamp Minnie € 34.95

SoftPal Mickey Lifestyle

SoftPal and Sulley

SoftPal and Minnie

SoftPal and Mike

Voor persinformatie kunt u contact opnemen met:

Liesbeth De Smedt
External Communications Manager, Lighting
Philips Electronics Nederland B.V
Tel +31 6 1134 8365
liesbeth.de.smedt@philips.com

Consumentenlijn verlichting: 00800 744 547 75 (Nederland).

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 114.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.  .