GIFT OF INNOVATION - Deel de magie met Philips #GiftOfInnovation

Verras je vrienden met een persoonlijk cadeau

december 13, 2013

Eindhoven - Kerst begint! Philips introduceert Gift of Innovation en biedt jou de kans om iemand in het bijzonder te verrassen met een ‘Philips gift of innovation’! Houd de facebookpagina van PhilipsNL in de gaten en wordt verrast door innovaties die het leven iedere dag makkelijker, gezonder en gelukkiger maken! Er is voor ieders wens een ‘gift of innovation’ met o.a. de Philips Avance Juicer en de Philips Airfryer.

Vanaf vandaag tot en met 22 december heb jij de mogelijkheid iemand te verrassen met jouw ‘gift of innovation’! Plaats jouw reden op Facebook PhilipsNL en tag een vriend waarvan jij vindt dat hij of zij een cadeau verdient. De leukste reden om iemand in het geheim voor de kerst te verrassen wordt betiteld tot geheime Kerstman en gaat de verrassing aan!

Reis je via Amsterdam Airport Schiphol in de maand december? Bezoek de Philips stand in Vertrekhal 1. Wellicht wordt jij verkozen om als geheime Kerstman een andere reiziger op de luchthaven te verrassen met een kerstcadeau!

Er is een ideaal cadeau voor iedereen.. De thema’s zijn gezondheid, tijd, welzijn en beauty. Jouw bijdrage gaat bovendien niet ongemerkt bij Philips voorbij – ook jij wordt wordt verrast!

Gezondheid: Beleef de geweldige smaak tot 80% minder vet met de Philips Airfryer of haal het beste uit je fruit met minimale inspanning met de Philips Avance Juicer.

Tijd: Bereik ultiem gereinigde vloeren met stoom: de Philips Steam Plus 2-in-1 warmt binnen 30 seconden op voor de meest glanzend gereinigde vloeroppervlakten. Of bespaar tijd met het gemak van het Philips PerfectCare Pure strijksysteem. Met slechts 1 aan/uit knop past de temperatuur van het strijkijzer zich automatisch aan aan de stof, ongeacht hoe delicaat het materiaal is. Tijdbesparend en veilig strijken!

Welzijn: Bereid je favoriete koffie met slects 1 druk op de knop: Philips Senseo Latte Duo tovert in een keer twee heerlijke koffies met verse melk voor de ultieme Caffe Latte!

Beauty: Precisie bereiken mannen met de Philips Beardtrimmer 9000. Ervaar de ultieme controle met de exclusieve laserstraal, die precies en afgemeten de gewenste baard trimt.

#GiftOfInnovation - #Philipsandyou - Facebook PhilipsNL – www.philips.com/giftofinnovation

Karin Saalmink
Public Relations Philips Consumer Lifestyle Benelux
karin.saalmink@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 114.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.  .