Philips & V&D organiseren lichtspreekuur in V&D Amstelveen én op Facebook

december 12, 2013

Philips organiseert in samenwerking met V&D een offline én online lichtspreekuur op donderdagavond 12 december in V&D Amstelveen én op de Facebookpagina van V&D.
Iedereen die benieuwd is hoe een woning een complete make-over kan krijgen door aanpassingen in verlichting kan deze avond terecht bij de lichtexperts van Philips.

Geïnteresseerden kunnen tijdens de koopavond langskomen met vragen over lampen en armaturen in combinatie met hun interieur bij de Philips LightGallery op de 2e etage in V&D Amstelveen. Van 18.00 tot 21.00 uur beantwoorden Philips’ lichtexperts Paul Bas en Steven Kardinaal alle vragen van bezoekers. Ook op de V&D Facebookpagina beantwoorden de lichtexperts van Philips deze avond alle vragen over verlichting van 18:30 en 20:30 uur. Het is nu al mogelijk om via Facebook vragen te stellen of foto’s te posten van interieur en verlichting.

Offline lichtspreekuur:
V&D Amstelveen
Philips LightGallery 2eetage
Buitenplein 101
1181 ZE Amstelveen

Online lichtspreekuur:

Lichtspreekuur Philips en V&D

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met:

Liesbeth De Smedt
External Communications Manager, Lighting
Philips Nederland B.V
Tel +31 6 1134 8365
liesbeth.de.smedt@philips.com

Inge van Langelaar
Manager Public Relations V&D en La Place
Tel +31 20 595 9460
publicrelations@vd.nl

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 114.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum

Over V&D

V&D, opgericht in 1887, is het grootste warenhuis van Nederland met een breed assortiment en een unieke mix van merken en private brands. Inmiddels heeft V&D meer dan 4.000 A-merken shop-in-shops en ontvangt V&D per week ruim 2,2 miljoen bezoekers in 63 vestigingen en op vd.nl. V&D Group heeft ruim 10.000 medewerkers. Via de desktop of tablet (www.vd.nl) of via de smartphone (m.vd.nl) zijn producten online te bestellen. La Place is de horecaformule van V&D en beide zijn eigendom van Sun European Partners. Voor meer informatie kijk op www.vd.nl, www.laplace.nl of volg ons via Facebook, Twitter, Hyves en YouTube.