CFO van Philips geeft presentatie op Société Générale Premium Review Conference in Parijs

december 5, 2013

Parijs, Frankrijk – Vandaag geeft Ron Wirahadiraksa, Chief Financial Officer van Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA), een presentatie aan beleggers en financieel analisten op de Société Générale Premium Review Conference in Parijs. De heer Wirahadiraksa zal tijdens zijn presentatie aandacht besteden aan de voortgang van het Accelerate!-programma en de maatregelen die worden genomen om de resultaten van Philips verder te verbeteren.

De presentatie begint om 09.15 uur CET. Er zal geen webcast van de presentatie te zien zijn. De handout bij de presentatie wordt beschikbaar gemaakt via deze link.

Neem voor meer informatie contact op met:

Joost Akkermans
Philips Group Communications

E-mail: joost.akkermans@philips.com

Steve Klink
Philips Group Communications
E-mail: steve.klink@philips.com

Over Koninklijke Philips N.V.:

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) stelt zich als gediversifieerde onderneming actief op het gebied van “Gezondheid & Welzijn” tot doel het leven van de mensen te verbeteren door zinvolle innovaties op het vlak van gezondheid, lifestyle en verlichting. Philips, met hoofdkantoor in Nederland, behaalde een omzet van 24,8 miljard EUR in 2012 en stelt ongeveer 114.000 personen tewerk met verkoop en diensten in meer dan 100 landen. De onderneming is marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede op het gebied van scheerapparaten, haartrimmers en mondverzorgingsproducten.
Meer informatie over Philips is te vinden op www.philips.com/newscenter.