Philips brengt een ode aan beauty

#OdeToBeauty

november 26, 2013

Op woensdag 27 november 2013 opende Philips de deuren van de tijdelijke Philips Beauty Store Amsterdam. Het is het begin van een nieuw tijdperk, waarin de schoonheidssalon thuiskomt.

Met een rijke historie van 50 jaar beauty staat Philips aan de vooravond van een nieuw hoofdstuk, waarin de wensen van vrouwen ten aanzien van beauty meer dan ooit centraal staan. Philips streeft ernaar innovaties die van betekenis zijn, te bieden. In beauty betekent dit ‘van betekenis voor JOU’, voor jou als individuele vrouw. Om de wensen van vrouwen over de gehele wereld te kunnen beantwoorden, luistert Philips actief naar vrouwen en gaat de dialoog met hen aan en laat hen de innovaties testen. Met de opening van de tijdelijke Beauty Store kunnen vrouwen nu in Amsterdam de wereld van beauty ervaren. De wereld van beauty, van huid- en haarverzorging, van technologie, van innovatie en van trends. De wereld van Philips Beauty.

Wereldwijde primeur in Amsterdam
De Philips Beauty Store onthult als eerste wereldwijd de Philips VisaCare. Deze geheel nieuwe, state-of-the-art innovatie maakt het mogelijk om zelf thuis een microdermabrasie-behandeling te doen.

Alle beautytools van Philips - van haarverzorging, tot huidverzorging tot ontharing - zijn ontwikkeld om vrouwen over de gehele wereld er geweldig uit te laten zien en zich geweldig te laten voelen. Om vrouwen de zichtbare resultaten te bieden bij thuisgebruik. Allen ontworpen door internationale awardwinnende experts op het gebied van technologie, huid en design.

De Philips Beauty Store is geopend van woensdag 27 november tot en met zondag 22 december 2013.
Philips Beauty Store – Kalverstraat 101 – Amsterdam.

www.philips.com/beautystore

Karin Saalmink

Public Relations Philips Consumer Lifestyle Benelux
Tel: +31 6 52 89 04 14