CFO van Philips geeft presentatie op UBS-conferentie in Londen

november 12, 2013

Londen, Verenigd Koninkrijk  – Ron Wirahadiraksa, Chief Financial Officer van Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA), geeft vandaag een presentatie aan beleggers en financieel analisten op de UBS European Conference in Londen. De heer Wirahadiraksa zal tijdens zijn presentatie aandacht besteden aan de voortgang van het Accelerate!-programma en de mogelijkheden en genomen maatregelen om de resultaten van Philips verder te verbeteren.

De presentatie begint om 8.30 uur GMT (9.30 uur MET). Een hand-out van de presentatie zal beschikbaar worden gesteld via deze link.

Voor meer informatie:

Steve Klink

Philips Group Communications
E-mail: steve.klink@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 114.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.