Sonicare DiamondClean Black Edition Limited only

Philips presenteert de eerste zwarte uitvoering sonische elektrische tandenborstel: Sonicare DiamondClean Black Edition.

oktober 22, 2013

De kleur zwart wordt geassocieerd met premium en tegelijkertijd met een high-end kwaliteit. Het staat voor luxe. Voor lifestyle. Voor elegantie. Voor een strak design. Philips onthult de unieke - en enige in zijn soort – zwarte uitvoering van Sonicare DiamondClean: de Black limited edition.

Een uniek design en tegelijkertijd de ultieme verzorging van het gebit en een optimale mondhygiëne. De Sonicare DiamondClean wordt geroemd om:

• 31.000 poetsbewegingen per minuut
  • sonische technologie voor de beste resultaten
  • 5 verschilllende poetsstanden
  • het innovatie oplaadglas, gemakkelijk in gebruik en een parel voor het oog
  • een functionele USB travelcase, die als oplader gebruikt kan worden
  • en een elegant en aantrekkelijk design.

Philips Sonicare DiamondClean, voor mondverzorging op klinisch niveau
Met de geavanceerde grip en hoge dichtheid van diamantborsteltjes, kan de DiamondClean tot 100% meer plak verwijderen dan een gewone handtandenborstel¹. De Sonicare DiamondClean reinigt de gehele mond, bevordert de conditie van het tandvlees en zorgt al na één week² voor zichtbaar wittere tanden.

Sonicare DiamondClean is ontworpen als antwoord op de groeiende vraag van consumenten naar een tandenborstel die niet alleen zacht is en effectief plak verwijdert, maar ook de conditie van het tandvlees verbetert en daarbij zorgt voor wittere tanden. De vijf poetsstanden van de Philips Sonicare DiamondClean maken dit mogelijk:

• Clean – voor het reinigen van de gehele mond
  • White – voor het verwijderen van vlekjes en voor wittere tanden
  • Polish – voor het polijsten van de tanden en een natuurlijke glans
  • Gum Care – voor verbetering van de gezondheid van het tandvlees
  • Sensitive – extra zacht voor gevoelige tanden

Philips Sonicare is de meest geadviseerde sonische tandenborstel door tandprofessionals over de gehele wereld en is opgenomen in 175 klinische tests. Het doel van Philips Sonicare is het ontwikkelen van praktische en eenvoudig te gebruiken innovaties op het gebied van mondverzorging, die een leven lang bijdragen aan een goede mondhygiëne.

Verkrijgbaar in gelimiteerde oplage vanaf 28 oktober 2013 bij de door Philips erkende verkooppunten. Adviesprijs € 209,99.

¹ Plaque removal efficacy of two novel Philips Sonicare DiamondClean brush heads, Putt M, Milleman J, DeLaurenti M, Schmitt P. Data on file, 2010
² Evaluation of stain removal by Philips Sonicare DiamondClean power toothbrush and manual es, Colgan P, DeLaurenti M, Johnson M, Jenkins W, Strate J. Data on file, 2010

Sonicare DiamondClean Black Edition

Karin Saalmink
Public Relations Philips Consumer Lifestyle Benelux
telefoon +31 6 52 89 04 14
E-mail: karin.saalmink@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten, mondverzorgingsproducten en huishoudelijke apparaten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.