Nieuwe Philips Click & Style: met één klik van scheerapparaat naar baardtrimmer naar bodygroomer

augustus 6, 2013

Eindhoven – Philips introduceert Click & Style, een veelzijdig elektrisch apparaat voor lichaamsverzorging met drie verwisselbare koppen, zodat mannen met één en hetzelfde apparaat hun gezicht kunnen scheren, hun baard kunnen trimmen en hun lichaamshaar kunnen verzorgen. Het multifunctionele apparaat is speciaal ontworpen voor jonge mannen die regelmatig van stijl willen wisselen, zonder gedoe met allerlei verschillende apparaten om de gewenste look te krijgen. Of je nu naar kantoor moet of uitgaat, met Philips Click & Style zijn mannen in één klik klaar.

Één product, drie mogelijkheden
Philips Click & Style bestaat uit drie koppen die eenvoudig op dezelfde elektrische handgreep kunnen worden gezet, waardoor je van het stijlvolle product met één snelle klik een scheerapparaat, een baardtrimmer of een bodygroomer kunt maken. “Jonge mannen willen soms experimenteren met hun uiterlijk. Met de Click & Style kunnen ze snel en gemakkelijk hun favoriete look kiezen en hun gezichts- en lichaamsbeharing verzorgen”, aldus Maarten van den Berg, senior marketing manager bij Philips.

“We realiseren ons dat het voor jonge mannen niet ideaal is om telkens een ander apparaat te moeten gebruiken. Dankzij het SmartClick-systeem van Philips Click & Style kunnen mannen zich nu eenvoudig, snel en comfortabel scheren, trimmen en groomen. Dit lichaamsverzorgingsapparaat is eenvoudig in het gebruik, veelzijdig, betaalbaar en kwalitatief hoogwaardig. Dit 3-in-1 apparaat is ideaal”, besluit Van den Berg.

Scheerapparaat, baardtrimmer, bodygroomer
De scheerkop met twee ronde scheerbladen geeft mannen de mogelijkheid zich veilig, snel en eenvoudig glad te scheren, zowel droog als onder de douche, eventueel met behulp van scheerschuim voor extra comfort. De trimkop heeft vijf verschillende lengtestanden en kan worden gebruikt om gezichtsbeharing te verzorgen, van stoppels tot een volle baard. De grooming-kop met afgeronde kam is ontworpen om lichaamsbeharing veilig te kunnen trimmen en scheren, zonder dat de huid geïrriteerd raakt op gevoelige plekken.

Verdere functionaliteit
  • De batterij van Philips Click & Style kan in één uur volledig worden opgeladen voor een gebruiksduur van 40 minuten. Al na vijf extra minuten in de oplader kan het apparaat enkele minuten worden gebruikt om snel een look af te ronden.
  • De Philips Click & Style is uitgerust met een stijlvolle LED-display aan de voorzijde van het apparaat om de batterijstatus weer te geven.

De nieuwe Philips Click & Style is in Nederland verkrijgbaar vanaf september 2013.

Adviesprijzen:
Click & Style (YS534) 3-in-1: 89.99 euro

Click & Style (YS521) 2-in-1: 69.99 euro

Kijk hier voor meer informatie over de scheerproducten van Philips

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations
E-mail: Saskia.maas@philips.com

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 115.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten, mondverzorgingsproducten en huishoudelijke apparaten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.