Koffie drinken in Caribische sferen met de Limited Summer Edition; SENSEO® Twist Caribbean Blue

juli 12, 2013

Eindhoven – Het is zover, de zomer is in Nederland begonnen. Om het heerlijke weer ook in huis te halen, introduceert Philips deze zomer een Limited Summer Edition; de SENSEO® Twist Caribbean Blue. Naast de extra zomerse stijl die dit nieuwe product in Caribisch zilver/blauw toevoegt aan elke eigentijdse keuken biedt het koffieliefhebbers unieke en geavanceerde functies.

Met de instelbare sterktefunctie bepalen gebruikers zelf of zij een milde of sterke koffie willen genieten. Het slimme touchpanel zorgt voor een intuïtieve bediening zodat in minder dan een minuut twee koppen koffie naar voorkeur gezet kunnen worden. Doordat de SENSEO® Twist Caribbean Blue zich na 15 minuten automatisch uitschakelt, wordt tevens energie bespaard.

Droom weg met de extra zonnige koffie ervaring van de SENSEO® Cappuccino varianten. Volle, romige verwen koffies met een rijke melkschuimlaag.

De SENSEO® Caribean Blue is als Limited Edition verkrijgbaar in juli en augustus 2013 in Nederland voor de adviesprijs van 134,99 euro.

Informatie over Philips vindt u op: www.philips.nl

Voor nadere persinformatie kunt u contact opnemen met:

Saskia Maas
Senior Manager Public Relations
E-mail: Saskia.maas@philips.com
Tel: 06-53408194

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek).

Koninklijke Philips N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 116.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg op afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten, mondverzorgingsproducten en huishoudelijke apparaten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.  .