Nieuwe digitale videobabyfoon van Philips AVENT met infrarood-nachtzichtfunctie

mei 14, 2013

Eindhoven – Philips AVENT introduceert een nieuwe draagbare digitale videobabyfoon. Deze geavanceerde babyfoon geeft ouders een gerust gevoel, waar ze ook zijn in huis. Het systeem zorgt voor een permanente verbinding met de baby in volmaakt helder beeld en geluid. Philips AVENT luistert al bijna 30 jaar naar ouders om innovatieve producten te kunnen ontwikkelen die hen helpen de optimale zorg aan hun baby te geven.

De nieuwe digitale videobabyfoon van Philips AVENT is uitgerust met geavanceerde digitale technologie waarmee ouders hun baby overdag in kleur kunnen zien en ‘s nachts in zwart-wit dankzij de automatische infrarood-nachtzichtfunctie.

De digitale videobabyfoon is uitgerust met automatische schermactivering, zodat ouders direct een signaal krijgen als er geluid is in de babykamer en ze hun kind meteen de nodige aandacht kunnen geven. Bovendien is de digitale videobabyfoon voorzien van een geruststellend nachtlampje en een aantal slaapliedjes om de baby te troosten als dat nodig is. De functie voor automatische kanaalselectie zorgt ervoor dat de digitale videobabyfoon van Philips AVENT altijd een uitstekende storingsvrije verbinding met de baby heeft.

Philips begrijpt dat details een groot verschil kunnen maken en daarom biedt de nieuwe digitale videobabyfoon eveneens onovertroffen geluidskwaliteit, zodat ouders hun baby ook glashelder kunnen horen. Dit is een ideale oplossing voor als ouders elders in huis met andere dingen bezig zijn.

“Bij Philips AVENT begrijpen we dat de gezondheid en het welzijn van de baby op nummer 1 staan”, aldus Julie Steyt, marketing manager bij Philips AVENT. “Onze nieuwe digitale videobabyfoon is ontwikkeld om ouders ondersteuning te bieden bij de zorg voor hun baby door een veilige en permanente verbinding te bieden. Ouders kunnen nu dag en nacht en overal in huis zeker zijn dat alles goed gaat met de baby, terwijl ze bezig zijn met andere belangrijke zaken.”

De Philips AVENT digitale videobabyfoon SCD603 is vanaf juni 2013 verkrijgbaar. Adviesprijs is € 174,99.

Specifieke product kenmerken zijn te vinden in de brochure. Kijk voor meer informatie op de website van Philips AVENT (www.philips.nl/avent) of ga naar de Facebook-pagina van Philips AVENT (www.facebook.com/philipsavent).

Gelieve voor nadere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips Consumer Lifestyle
Saskia.maas@philips.com
Tel: 06 534 08 194

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek).

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 116.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg-op-afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten, mondverzorgingsproducten en huishoudelijke apparaten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.