Philips introduceert de SENSEO® Milk Twister voor het maken van elke koffievariatie met fluweelzacht melkschuim

april 18, 2013

Eindhoven – Wel of niet opschuimen? Dat is echt geen vraag meer voor de moderne koffiedrinker, die houdt van koffievarianten met een heerlijke schuimlaag. Dankzij de nieuwe SENSEO® Milk Twister van Philips is het nu mogelijk elke gewenste koffievariatie te creëren zoals latte macchiato, cappuccino of zelfs een frisse ijskoffie. Deze fraai vormgegeven nieuwkomer in het iconische SENSEO®-portfolio is veelzijdig (hij kan warme en koude melk opschuimen), gemakkelijk schoon te maken, eenvoudig in gebruik en verrijkt elke koffievariant met fluweelzacht melkschuim. Het dagelijkse kopje koffie is zojuist een stuk interessanter geworden!

Koffiespecialiteiten horen onlosmakelijk bij de huidige koffiecultuur. De SENSEO® Milk Twister biedt koffieliefhebbers de vrijheid om thuis te genieten van diverse warme en koude koffierecepten. Of het nu gaat om latte macchiato, cappuccino of een frisse ijskoffie, de SENSEO® Milk Twister zorgt elke keer weer voor een onovertroffen resultaat. Naar eigen wens kunnen gebruikers net zo veel of weinig melkschuim toevoegen als ze zelf willen. De SENSEO® Milk Twister kan met één druk op de knop worden bediend en heeft een capaciteit van 120 ml, voldoende om melkschuim te bereiden voor meerdere cappuccino’s.

Liefhebbers van koffievarianten met melk hechten veel waarde aan melkschuim van superieure kwaliteit. Ingesteld op de juiste temperatuur en snelheid zorgt de SENSEO® Milk Twister met zijn innovatieve opschuimgarde voor zeer vast en fijn schuim. Men kan erop vertrouwen dat het apparaat elke keer melkschuim met een perfecte smaak en structuur bereidt.

De speelse kleurstelling en het iconische ontwerp van de SENSEO® Milk Twister sluiten aan bij de bekende SENSEO® Twist. Zo fungeert de SENSEO® Milk Twister als een grappige blikvanger in elke keuken. Het apparaat is eenvoudig in gebruik en heel gemakkelijk schoon te maken dankzij de gladde oppervlakken en de magnetisch aangedreven opschuimgarde, die gewoon in de afwasmachine kan worden gereinigd.

De nieuwe SENSEO® Milk Twister is afzonderlijk te koop in een zwarte variant. Daarnaast is de Senseo Milk Twister tijdelijk verkrijgbaar in april, mei en juni in combinatie met een SENSEO® Twist padmachine in twee kleurcombinaties.

SENSEO® Milk Twister

SENSEO® Twist & Milk

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com
Tel: 06-53408194

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 118.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, home & portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.