Philips introduceert de ‘doe-het-zelf haartrimmer’ met optimaal 180° bereik

april 9, 2013

Eindhoven – Philips introduceert de ‘doe-het-zelf haartrimmer’ met een uniek scheerhoofd dat een 180° bereik mogelijk maakt. Zo bereik je als man eenvoudig zelfs de lastigste plekken en creëer je een gelijkmatig en nauwkeurig resultaat. De lengte-instellingen met bijzonder korte afstanden, oplopend van 0mm, 0,5mm, 1mm, 1,5mm etc, maken deze haartrimmer enig in zijn soort.

Uit internationaal onderzoek blijkt dat 30% tot 50% van de mannen hun eigen haar knipt. Met de Philips doe-het-zelf haartrimmer wordt dat nu veel eenvoudiger. Het roterende hoofd geeft totale controle over de hoek van de trimmer waardoor de moeilijkste gebieden met gemak te bereiken zijn. Deze haartrimmer kent daarnaast 14 eenvoudig te vergrendelen lengte-instellingen met korte afstanden van 0 tot 15 mm en kan zowel met als zonder snoer worden gebruikt. De afgeronde uiteinden en kammen voorkomen huidirritatie en de zelfslijpende mesjes en rubberen greep zorgen voor maximale controle voor de gebruiker.

De Philips doe-het-zelf haartrimmer is eenvoudig onder de kraan 100% schoon te maken en is na slecht 1 uur opladen 60 minuten draadloos te gebruiken. Een snelle laadbeurt van 10 minuten geeft een gebruiksduur van 10 minuten. Een batterijlampje geeft de batterijstatus weer.

Mannen krijgen de maximale vrijheid om de stijl te kiezen die bij hen past.
Philips doe-het-zelf haartrimmer is verkrijgbaar in twee uitvoeringen:

• De QC5580/32 incl. hulpstuk voor perfect gladgeschoren hoofd en 14 lengte-instellingen van 0 tot 15 mm. Adviesprijs: € 74,99
  • De QC5570/32 met 13 lengte-instellingen van 0,5 tot 15 mm. Adviesprijs: € 54,99

Verkrijgbaar vanaf heden.

‘doe-het-zelf haartrimmer’ met optimaal 180° bereik

QC5580/32

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Karin Saalmink
Senior PR Manager Philips
karin.saalmink@philips.com
06 52 89 04 14

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 118.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van de cardiologie, spoedeisende zorg en zorg-op-afstand, energiezuinige verlichting en nieuwe verlichtingstoepassingen; daarnaast op het gebied van scheerapparaten, mondverzorgingsproducten en huishoudelijke apparaten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.