Philips komt met nieuwe innovaties tegemoet aan de behoefte aan een gezonde en prettige levensstijl

maart 19, 2013

Amsterdam – Met de introductie van innovaties voor de consumentenmarkt komt Philips tegemoet aan de stijgende behoefte van consumenten aan producten die een relevante bijdrage leveren aan een gezonde en prettige levensstijl. Tijdens een perspresentatie presenteerde Philips Consumer Lifestyle vandaag een breed portfolio aan producten in de categorieën Koffie, Keukenapparatuur, Schoonheid- en Huidverzorging, Mannelijke Ontharing, Strijksystemen en Moeder- en Kindverzorging.

Consumenten willen steeds meer zelf de touwtjes in handen houden om hun leven vorm te geven zoals zij dat willen en op die manier hun doelen bereiken. Philips heeft het doel hieraan bij te dragen met persoonlijke en relevante innovaties die dit mogelijk maken.

Een van de innovaties is Philips VisaPure, een intensieve reinigingsoplossing die de huid van gezicht, hals en decolleté tot 10 x effectiever reinigt dan een handmatige reiniging met wattenschijfje. Daarnaast verwijdert VisaPure meer dode huidcellen. VisaPure komt voort uit de stijgende behoefte van consumenten aan professionele huidverzorgingoplossingen voor thuisgebruik.

Voor een kop koffie naar eigen voorkeur is variatie essentieel. Philips speelt hierop in met de nieuwe Saeco Moltio volautomatische espressomachine met geïntegreerde melkkaraf. Naast het maken van koffievarianten zoals espresso, cappuccino en latte macchiato heeft deze nieuwe machine de unieke mogelijkheid om ook met bonen te variëren door de wisselbare bonencontainer.

Met de nieuwe SENSEO® Milktwister is het nu mogelijk koffievarianten te maken zoals cappuccino en latte macchiato met verse melk. Deze nieuwkomer in het iconische SENSEO®-portfolio is veelzijdig (hij kan warme en koude melk opschuimen), gemakkelijk schoon te maken, eenvoudig in gebruik en verrijkt elke koffievariant met fluweelzacht melkschuim.

Voor een gezond leven is gezonde voeding essentieel. De nieuwe HomeCooker - een cocreatie van Philips en Jamie Oliver - is een uniek, multifunctioneel toestel dat zowel de voorbereiding als het eigenlijke koken voor zijn rekening neemt. De HomeCooker kookt, roert, stoomt en bakt zonder dat men erbij hoeft te blijven, waardoor men van extra quality time kan genieten.

Binnen de categorie moeder- en kindverzorging brengt Philips AVENT nieuwe producten op de markt om moeders te helpen bij het combineren van borst- en flesvoeding. Dankzij het bijzondere ontwerp van de nieuwe Comfort-borstkolf kunnen moeders gemakkelijk en meer ontspannen melk afkolven.

De nieuwe Natural-fles bootst de tefel van de moeder na het proces van borstvoeding na dankzij de brede, tepelvormige speen. Hierdoor kunnen moeders borst- en flesvoeding gemakkelijker afwisselen, wat zorgt voor een tevreden baby en meer gemoedsrust bij de moeder.

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com
Tel: 040-2785030

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 118.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, home & portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.