Philips introduceert Fidelio SoundBar Speaker

Afneembare draadloze luidsprekers voor echt surround-geluid naar wens

maart 4, 2013

Eindhoven – Philips voegt een nieuw product toe aan zijn hoogwaardige aanbod Home Entertainment: de Fidelio SoundBar Speaker met 'Surround Sound on Demand' – de ideale oplossing voor wie op zoek is naar een stijlvolle en authentieke homecinema-ervaring. Deze elegant vormgegeven soundbar met draadloze luidsprekers is uitgerust met de nieuwste technologische innovaties en zorgt voor een dynamische en levensechte geluidsbeleving in uw eigen huiskamer.

De standaardconfiguratie (als aaneengesloten systeem) is uitstekend geschikt voor uw favoriete tv-programma's. Maar door de elementen van de Fidelio SoundBar Speaker los op te stellen, creëert u een optimale 5.1-kanaals omgeving voor surround-geluid naar wens – ideaal voor speelfilms en games. Bovendien is het systeem volledig draadloos, waardoor u zonder rommelige snoeren voor een intense, driedimensionale geluidservaring kunt zorgen.

De Fidelio SoundBar Speaker maakt gebruik van slimme surround- en equalizertechnologie om geluidssignalen te analyseren en dynamisch aan te sturen en zorgt zo voor een evenwichtige driedimensionale geluidsbeleving. Bovendien bestaat er geen risico op storingen door andere draadloze netwerksignalen, waar u de luidsprekers ook plaatst: de ingebouwde oriëntatiesensoren werken op basis van een door Philips ontwikkelde draadloze audiotechnologie die een andere frequentie gebruikt dan Bluetooth of overige draadloze communicatieprotocollen.

De Fidelio SoundBar Speaker produceert een diep, krachtig geluid waarin elke noot en wending extra resonantie krijgt dankzij de DoubleBASS-technologie van Philips. Hiermee worden lage frequenties perfect opgevangen en helder en krachtig weergegeven voor een geluidsbeleving waar u helemaal in opgaat – of u nu een speelfilm bekijkt of naar uw favoriete plaat luistert.

De veelzijdige en krachtige Fidelio SoundBar Speaker is ideaal voor de echte muziekliefhebber: met ingebouwde Bluetooth speelt u moeiteloos muziekbestanden vanaf uw smartphone of tablet af. Daarnaast zijn er ook twee HDMI-poorten om apparatuur op aan te sluiten. En omdat een volle batterij tot 10 uur meegaat, is geen kijk- of luistersessie de Fidelio SoundBar Speaker te lang.

Deze elegante soundbar heeft een chique en subtiele uitstraling, maar zeker geen bescheiden geluid. De prachtige vormgeving van textiel en aluminium straalt duurzaamheid en betrouwbaarheid uit. Kortom: de perfecte toevoeging aan elke woninginrichting.

De functies op een rijtje

• Geschikt voor alle soorten media.
  • Twee HDMI-poorten om eenvoudig apparatuur aan te sluiten.
  • Bluetooth voor draadloze muziekstreams vanaf smartphone of tablet.
  • Vol en rijk geluid zonder gedoe.
  • Realistisch surround-geluid dankzij afneembare draadloze luidsprekers.
  • DoubleBASS-technologie voor een vollere, diepere weergave van lage tonen.
  • Draadloze subwoofer maakt de geluidsbeleving nog intenser.
  • Exclusieve uitstraling.
  • Oriëntatiesensor zorgt voor het beste geluid, ongeacht de opstelling.
  • Minimalistisch, chique design dat bij elke moderne inrichting past.

De adviesprijs van de Fidelio SoundBar is € 799,99 en het product is medio april verkrijgbaar.

Offer van der Heijde
Lifestyle Entertainment
Tel: 06-13.71.46.29.
Offer.van.der.heijde@philips.com

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2012 een omzet van EUR 24.8 miljard – wereldwijd circa 118.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming heeft leiderschapsposities op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, home & portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.