Nieuwe SoupMaker van Philips: lekkere, verse soep in een handomdraai

december 20, 2012

Eindhoven - Na de eindejaarsfeesten breekt het moment voor goede voornemens weer aan. Of jij je nu voorneemt om op je gewicht te letten, om gezonder te eten of om je kinderen vaker verse maaltijden vol vitamientjes voor te schotelen, de SoupMaker van Philips kan je daar zeker bij helpen. Met de nieuwe SoupMaker maak je immers lekkere, verse soep in een handomdraai. Met de SoupMaker is het tevens mogelijk compotes en smoothies te maken.

De SoupMaker van Philips maakt het eenvoudig om verse soepen te maken: je doet gewoon alle ingrediënten in de SoupMaker, selecteert het gewenste programma - gladde soepen of dikke boerensoepen - en in een twintigtal minuutjes heb je lekkere, verse en gezonde soep. Daarnaast heeft de SoupMaker vooraf ingestelde programma’s voor compotes, jam en smoothies.

Dankzij de roestvrijstalen kan van 1,2 liter kan je genoeg soep maken voor het hele gezin, en de SoupMaker houdt jouw versgemaakte soep gedurende 40 minuten warm. De SoupMaker is bovendien makkelijk schoon te maken, zodat je ook daaraan slechts een minimum aan werk hebt.

Bij de SoupMaker zit een handig receptenboekje met meer dan 30 lekkere en inspirerende gerechten - van klassieke tomatensoep tot wortelsoep met curry -, maar je kan er uiteraard ook zelf mee experimenteren. Naast soepen kan je met de SoupMaker dus ook compotes en smoothies maken, voor extra vitamientjes. De SoupMaker heeft 5 verschillende programma’s, waarin de temperatuur en tijd werden voorgeprogrammeerd om de perfecte gladde soepen, dikke soepen, compotes of smoothies te maken. Daarnaast laat de manuele mengfunctie het toe om elk soepje of sapje tot de gewenste consistentie te blenden.

De SoupMaker van Philips is verkrijgbaar voor de aanbevolen verkoopprijs van € 109,99.

Philips SoupMaker

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com
Tel: 040-2785030

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2011 een omzet van EUR 22,6 miljard – wereldwijd circa 121.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming is marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op http://www.philips.nl/nieuwscentrum.