Philips introduceert docking speakers met Lightning-connector voor Apple iPhone 5

december 6, 2012

Eindhoven - Philips introduceert vandaag een reeks docking speakers die zijn voorzien van de nieuwe Lightning-connector van Apple, waardoor ze geschikt zijn voor Lightning-apparaten. Deze nieuwe reeks docking speakers biedt een superieure geluidskwaliteit in vergelijking met de analoge verwerkingstechnologie die momenteel wordt toegepast in gangbare docking speakers.

De reeks omvat twee docking speakers die vanaf eind december 2012 / begin januari 2013 verkrijgbaar zullen zijn:

• Bedroom Docking Speaker (DS1155) – Met 360°-design voor een rijk, omnidirectioneel geluid. De tijdsweergave van de docking speaker wordt automatisch gesynchroniseerd met de klok van je Apple-toestel. Aan de achterkant van de speaker zit een USB-poort, waardoor je gemakkelijk een tweede mobiel toestel kan opladen.
  • Room to Room Docking Speaker (DS3205) – Uitgerust met hoogwaardige neodymium speakers, voor een uitstekende bas en een puur, uitgebalanceerd geluid.

en een derde docking speaker verkrijgbaar vanaf maart 2013:

• Portable Docking Speaker (DS7580) – Compact en fijn genoeg om in je tas te passen. Deze docking speaker beschikt over de wOOx-technologie van Philips die zorgt voor een rijke en diepe bas. Dankzij een ingebouwde batterij die ongeveer acht uur meegaat, kan je overal van jouw muziek genieten.

Deze producten vormen de eerste in een reeks docking speakers die Philips op de markt brengt die de Lightning-aansluiting van Apple optimaal benutten.

Aanbevolen verkoopprijzen:
- DS1155: € 79,99
- DS3205: € 89,99
- DS7580: € 129,99

* * * * *

Alle handelsmerken en auteursrechten zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaar.

Bedroom Docking Speaker (DS1155)

Room to Room Docking Speaker (DS3205)

Portable Docking Speaker (DS7580)

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com
Tel: 040-2785030

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 908 01 19 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2011 een omzet van EUR 22,6 miljard – wereldwijd circa 121.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming is marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op http://www.philips.nl/nieuwscentrum.