Philips lanceert nieuw SensoTouch 3D scheerapparaat, uitgebreid met opklikbare baardstyler

oktober 18, 2012

Eindhoven - Mannen zien hun gezichtshaar vandaag de dag net als hun garderobe; diverse stijlen en mogelijkheden om uit te kiezen, waarbij elke stijl een eigen boodschap uitdraagt. Philips speelt in op deze trend met de toevoeging van de nieuwe opklikbare BaardStyler aan de Philips SensoTouch 3D. De Philips SensoTouch 3D, voor nat en droog scheren, maakt gebruik van innovatieve scheertechnieken voor een zeer comfortabele scheerervaring en een super glad geschoren gezicht als resultaat. Daarnaast is een strak getrimd baardje nu net zo eenvoudig met hetzelfde apparaat te realiseren met de toevoeging van het nieuwe accessoire.

Opklikbare BaardStyler
Met de nieuwe BaardStyler kunnen mannen in één klik switchen van een strak geschoren look doordeweeks, naar een hippe stoppelbaard in het weekend of op vakantie. De BaardStyler heeft een trimmer en een kam met 5 lengte-instellingen, zodat mannen gemakkelijk kunnen experimenteren met hun stijl. Daarnaast is het opzetstuk erg huidvriendelijk; de ronde tanden voorkomen krasjes op de huid tijdens het gebruik.

Philips SensoTouch 3D
De Philips SensoTouch 3D heeft drie uitzonderlijke kenmerken die het comfort verhogen en maken dat het scheerapparaat zich van andere topmodellen onderscheidt:

• GyroFlex 3D scheerhoofden die moeiteloos alle contouren van het gezicht volgen, waardoor druk en huidirritatie worden beperkt.
  • UltraTrack scheerhoofden pakken elke haar, kort, normaal en lang in slechts enkele bewegingen
  • Aquatec-seal maakt zowel een comfortabele dry shave mogelijk, als ook een verfrissende wet shave voor mannen die graag scheerschuim of -gel gebruiken.

“Met 70 jaar ervaring in de ontwikkeling van scheerproducten weten we heel goed wat mannen waarderen: een zachte, gladde huid en snel resultaat staan bovenaan hun wensenlijst,” aldus Maarten van den Berg, Manager Consumer Marketing Male Grooming voor Philips Benelux. “Door de slimme vormgeving en het ergonomische antisliphandvat is de SensoTouch 3D intuïtief en zeer nauwkeurig in gebruik. Samen met de nieuwe opklikbare BaardStyler, die de contouren van het gezicht nauwgezet volgt, vormt het scheerapparaat een complete verzorgingsset om de gewenste look te perfectioneren.

Het Philips SensoTouch3D scheerapparaat met opklikbare BaardStyler (RQ1285/16) is nu in Nederland verkrijgbaar voor de marktadviesprijs van 319,99 euro.

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
saskia.maas@philips.com
Tel: 040 2785030

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek).

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2011 een omzet van EUR 22,6 miljard – wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming is marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum