CFO Philips informeert markt over voortgang op weg naar waarde in 2013

september 12, 2012

Londen, Verenigd Koninkrijk – Vandaag geeft Ron Wirahadiraksa, Chief Financial Officer van Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHIA), een presentatie aan beleggers en financieel analisten op de Credit Suisse Capital Goods Conference in Londen.

Philips wil zich ontwikkelen tot een toonaangevende en veelzijdige aanbieder op de markt voor gezondheid en welzijn. In zijn presentatie zal de heer Wirahadiraksa een toelichting geven op de maatregelen die de onderneming op korte termijn zal nemen om dit doel te bereiken door resultaatverbeteringen.

De presentatie begint op woensdag 12 september om 9.00 uur plaatselijke tijd (10.00 uur Midden-Europese Tijd). Een hand-out van de presentatie is beschikbaar via deze link

Steve Klink
Philips Corporate Communications
Tel.: +31 6 10888824
Email: steve.klink@philips.com

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een veelzijdige onderneming die actief is op het gebied van gezondheidszorg en welzijn. De onderneming is gericht op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van zinvolle innovaties op het terrein van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips – met in 2011 een omzet van EUR 22,6 miljard – wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst, met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. De onderneming is marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, home en portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.