Philips lanceert de Avance staafmixer en de Avance sapcentrifuge

mei 8, 2012

Amsterdam - Philips presenteert de eerste producten in een nieuwe reeks van Avance keukentoestellen: de Philips Avance staafmixer en de Philips Avance sapcentrifuge.

De Philips Avance sapcentrifuge is ontworpen om gemakkelijk gezonde en lekkere sapjes te maken. Het is een feit dat we vaker sapjes zouden willen maken, maar dat we het achterwege laten wegens al de troep die erna komt. Met de sapcentrifuge pers je tot 10% meer sap uit je fruit en groenten, bovendien pers je 2,5 liter sap in één keer. Dankzij de krachtige 800W-motor kan je zowel harde als zachte groenten of fruit zonder probleem persen. Hiervoor zijn twee verschillende standen voorzien die je zelf kan instellen. Je fruit of groenten op voorhand snijden is ook niet meer nodig, dankzij de brede vultrechter kan je deze zonder probleem toevoegen. Het toestel is niet alleen eenvoudig in gebruik, maar ook snel schoon te maken. Alle verwijderbare delen zijn vaatwasbestendig. De ingebouwde vruchtvleescontainer bevindt zich recht onder de zeef, waardoor al het pulp op één plaats wordt opgevangen en u het eenvoudig kan weggooien. Met de Philips Avance sapcentrifuge kunt u op een snelle en eenvoudige manier een gezond sapje maken, voor een glas vol vitamientjes.

Het unieke design van de Philips Avance staafmixer biedt comfort en gebruiksgemak dankzij de gestroomlijnde handgreep. Eén eenvoudige druk op de knop zorgt voor een naadloze montage, een eenvoudige wisseling van de accessoires en gemak bij het schoonmaken en opbergen ervan. De krachtige motor van de staafmixer met 20 snelheidsstanden komt aan elke culinaire behoefte tegemoet: pureren, hakken, mixen, pletten, opkloppen of schuimen. De unieke dubbele messen garanderen een zacht en glad resultaat in slechts enkele seconden. De Philips Avance handblender biedt kracht, snelheid en vertrouwen om maximale resultaten te behalen met een minimale inspanning.

De Avance staafmixer en sapcentrifuge zijn nu beschikbaar.
Marktadviesprijzen:
Avance sapcentrifuge HR1871: 199,99 Euro
Avance staafmixer HR1655: 139,99 Euro

Avance sapcentrifuge

Avance staafmixer

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Bibi Bemelmans
bibi.bemelmans@fleishman.com
Tel: 020-4065930

Voor consumenteninformatie: www.philips.nl/support of 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.6 miljard in 2011 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.