We love mama!

mei 3, 2012

Eindhoven - Op Moederdag worden alle mama’s in de bloemetjes gezet. Helaas is het elk jaar opnieuw een moeilijke zoektocht naar het perfecte geschenk. Philips geeft daarom een uitgebreide reeks aan cadeau-ideetjes waar elke moeder vast heel blij mee is.

Trendy koffiemomenten dankzij de limited edition SENSEO® by Keith Haring

Speciaal voor Moederdag ontwikkelde Philips een limited edition SENSEO® by Keith Haring. Deze hippe Keith Haring-ontwerpen brengen gegarandeerd meer fun in mama’s koffiemoment en een frisse, opgewekte sfeer in de keuken. Dit moederdaggeschenk geeft kleur aan de dag en doet vast en zeker een glimlach op mama’s gezicht verschijnen! De limited edition by Keith Haring bestaat in twee modellen: SENSEO® Quadrante en SENSEO® Viva Café. Deze koffiemachines garanderen het ultieme gebruiksgemak van SENSEO®, maar dan in een trendy jasje. Met één druk op de knop vul je één of twee kopjes koffie in minder dan een minuut. Bij aankoop van deze limited edition by Keith Haring krijg je bovendien twee bijpassende kopjes met Keith Haring-ontwerp, een leuk extraatje voor dit vrolijke moederdaggeschenk.

De limited edition SENSEO® by Keith Haring producten zijn vanaf April beschikbaar.

Aanbevolen verkoopprijzen:
- SENSEO
® Quadrante by Keith Haring HD7860/20: € 99.99
- SENSEO
® Viva Café by Keith Haring HD7826/60: € 99,99

Philips Avance juicer en staafmixer, handige hulp in de keuken

Wanneer mama een dipje heeft, zijn extra vitamientjes meer dan welkom.  Dankzij de Avance juicer maakt ze de lekkerste en gezondste sapjes klaar in een handomdraai, voor een echte energieboost. De grote trechter verwerkt grote stukken fruit en groente, en aangezien alle onderdelen van de Avance juicer vaatwasserbestendig zijn, is de schoonmaak nadien een fluitje van een cent. De Avance juicer kan tot wel 2,5 liter sap per keer maken, zodat de hele familie kan genieten van gezonde en frisse sapjes, boordevol vitaminen.

Ook de Avance staafmixer is een ideaal geschenk voor elke mama. Deze staafmixer kan de hardste ingrediënten de baas, zelfs ijs. Zo kan mama op een zomerse dag genieten van een heerlijk frisse cocktail.

Aanbevolen verkoopprijzen:

- Avance juicer HR 1871: € 199,99

- Avance staafmixer HR1652: € 99,99

Philips SatinSoft epilator voor een gladde huid

Met de SatinSoft epilator geniet mama elke dag van een zijdezachte huid. Het SkinCare-systeem beschermt de huid tegen trekken en het zacht vibrerend massagesysteem stimuleert en verzacht de huid voor een comfortabel epileerproces. De SatinSoft epilator HP6521 is draadloos, en kan dus overal gebruikt worden, zelfs in de douche. Deze SatinSoft epilator kan namelijk nat en droog worden gebruikt.

Aanbevolen verkoopprijs SatinSoft HP6521: € 79,99

Philips Saeco Intelia Cappuccino, voor echte koffiefanaten

Echte koffieliefhebbers gaan voor het perfecte kopje espresso of cappuccino bereid met de Philips Saeco Intelia Cappuccino. Dit intelligente toestel tovert met één druk op de knop een echte Italiaanse espresso of een heerlijke authentieke cappuccino tevoorschijn.

Aanbevolen verkoopprijs Saeco Intelia Cappuccino HD8753: € 799,99

Philips Saeco-melkopschuimer, voor een heerlijk luchtig schuim

De Philips Saeco-melkopschuimer is het perfecte hulpmiddel in de keuken. Van een ijskoude iced cappuccino in de zomer tot een hartverwarmende latte macchiato op een koude winterdag, de Philips Saeco-melkopschuimer maakt het beste melkschuim, warm of koud. Bovendien is deze melkopschuimer bijzonder gemakkelijk te gebruiken en schoon te maken. Dankzij deze melkopschuimer tovert mama een heerlijke cappuccino tevoorschijn, waar ze elk moment van kan genieten, alleen of met haar vriendinnen.

Aanbevolen verkoopprijs Saeco melkopschuimer HD7019: € 89,99

Philips Lumea Precision maakt korte metten met overtollige haartjes

Moeders hebben doorgaans een druk leven en dus weinig tijd om naar het schoonheidssalon te gaan voor een tijdrovende ontharingsbehandeling. Daarom brengt Philips de Intense Pulsed Light (IPL)-technologie, al jaren toegepast in schoonheidssalons, bij mama thuis. Lumea Precision is een ontharingsproduct dat voor lange tijd haartjes in een rustfase brengt op lichaam en gezicht, zodat elke vrouw kan genieten van een mooie gladde huid.

Aanbevolen verkoopprijs Lumea Precision: € 499,00

Philips heeft voor elke mama het ideale geschenk in huis.

SENSEO® by Keith Haring

SatinSoft epilator

Saeco-melkopschuimer

Lumea Precision

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Bibi Bemelmans
Bibi.Bemelmans@fleishman.com
Tel: 020-4065930

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.6 miljard in 2011 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.