Cadeautips voor Vaderdag, voor de allerliefste papa van de hele wereld

juni 12, 2012

Amsterdam - Met Vaderdag in het vooruitzicht kan de zoektocht naar een geschikt geschenk alweer beginnen. Omdat deze zoektocht niet altijd even gemakkelijk is, geeft Philips alvast enkele cadeau-ideetjes. Met deze leuke producten bezorg je jouw papa vast en zeker een onvergetelijke Vaderdag.

Overal muziek dankzij de ShoqBox

De ShoqBox SB7300 is het ideale gadget voor Vaderdag. Deze draadloze, draagbare Bluetooth-speaker ziet er niet alleen goed uit, hij is ook erg handig in gebruik. Zijn compacte design laat papa toe hem overal mee naartoe te nemen. Bovendien heeft de ShoqBox bewegingssensoren voor de bediening, en geeft hij voice feedback wanneer bijvoorbeeld de batterijen bijna leeg zijn.

Aanbevolen verkoopprijs ShoqBox SB7300: € 199,99

Stijlvolle verlichting met de Ledino-tafelbureaulamp

Ledino-armaturen, een van de negen Philips Consumer Lighting-winnaars van de IF product design awards in de categorie Consumentenarmaturen, staan voor stijlvolle binnenhuisverlichting. Deze elegante zwevende tafellamp met lange hals wekt de illusie dat het licht magisch in de lucht zweeft. De lamp verspreidt een aangenaam licht met een natuurlijke sfeer waardoor papa zich thuis optimaal kan ontspannen.

Aanbevolen verkoopprijs Ledino-tafelbureaulamp: € 199,95

Sonicare DiamondClean, ideaal voor de zakenman

Philips Sonicare heeft met de DiamondClean de perfecte tandenborstel in huis voor een papa-zakenman die vaak in een hotel moet overnachten. Thuis kan de DiamondClean opladen in het coole oplaadglas, maar op zakenreis kan papa zijn tandenborstel makkelijk via zijn laptop opladen dankzij het handige reisetui met USB-lader. De DiamondClean is bovendien handig compact en neemt dus weinig plaats in in een reiskoffer.

Aanbevolen verkoopprijs DiamondClean: € 199,99

Intelia Cappuccino, voor een echte Italiaanse cappuccino

Echte koffieliefhebbers gaan voor de perfecte espresso of cappuccino bereid met de Intelia Cappuccino van Philips Saeco. Dit intelligente toestel tovert met één druk op de knop een heerlijke espresso of cappuccino tevoorschijn. De keramische molens zorgen voor een authentiek Italiaans koffie-aroma.

Aanbevolen verkoopprijs Intelia Cappuccino HD8753: € 699,99

Trimmen en scheren met Bodygroom

De TT2040 van Philips is een alles-in-één bodygroom-systeem voor mannen. Het hypoallergeen scheerblad en de gepatenteerde parelvormige trimmeruiteinden zorgen voor een comfortabele trim- of scheerbeurt, zonder dat de huid geïrriteerd raakt. De Bodygroom TT2040 is 100 % waterdicht, zodat papa hem onder de douche kan gebruiken.

Aanbevolen verkoopprijs Bodygroom TT2040: € 69,99

Fidelio L1, voor een authentieke luisterervaring

Philips heeft het perfecte vaderdaggeschenk voor muziekfanaten. De uitstekende geluidskwaliteit van de Fidelio L1-hoofdtelefoon laat papa maximaal genieten van zijn favoriete muziek. De Fidelio L1 biedt een authentieke luisterervaring, met elk detail en elke noot van de originele compositie duidelijk hoorbaar. En uiteraard zijn ook het design en het gebruikscomfort van topklasse.

Aanbevolen verkoopprijs Fidelio L1: € 279

Meer zichtbaarheid voor sportieve papa’s

Is jouw papa een fervent fietser? Dan kan je hem vast en zeker blij maken met de nieuwste fietsverlichting van Philips. De SafeRide-collectie werd dit jaar uitgebreid met een nieuw voorlicht en een internationaal bekroond achterlicht. Het LED BikeLight 40 lux voorlicht is ideaal voor fietsende papa’s die beter willen zien en gezien worden. Het bestaat in twee versies, eentje op batterijen en eentje dat werkt op dynamokracht.

Een andere cadeautip voor sportievelingen is het LED RearLight LumiRing achterlicht, bekroond met de Eurobike Award 2011 voor zijn uniek ontwerp en uitstekende productkwaliteit. De LumiRing verspreidt het licht zijdelings en rondom de achterkant van de fiets zodat papa maximaal zichtbaar is voor andere weggebruikers.

Aanbevolen verkoopprijzen (exclusief BTW)
LED Bikelight 40 lux dynamoversie: € 59
LED Bikelight 40 lux op batterijen: € 65
LED Rearlight LumiRing dynamoversie: € 30
LED Rearlight LumiRing op batterijen: € 35

Surround Sound in de woonkamer, zonder de rommel

Voor papa’s die graag superieure Surround Sound in huis halen zonder veel kabels en boxen, is de Soundbar HTS9140 een elegante oplossing. Dankzij de Ambisound voor Surround Sound beleeft papa met deze Soundbar een uitzonderlijke luisterervaring tijdens het tv-kijken. Bovendien ziet het toestel er met zijn gestroomlijnd en sierlijk ontwerp in hoogwaardig geborsteld aluminium goed uit.

Aanbevolen verkoopprijs HTS9140: € 999,99

Je ziet het, Philips biedt voor elke vader wat wils: van bodygroomers tot audiogadgets, koffiemachines tot fietsverlichting. In het uitgebreide assortiment van Philips vind je zeker het ideale vaderdaggeschenk voor jouw papa, of hij nu een sportman, een muziekliefhebber of een zakenman is.

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com
Tel: 040-2785030

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.6 miljard in 2011 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.