Nieuwe Philips PowerPro zakloze stofzuiger zorgt met PowerCyclone-technologie voor 40% meer stofopname

april 19, 2012

Amsterdam – Met de PowerPro stofzuiger met PowerCyclone-technologie en AeroSeal-zuigmond presenteert Philips een stofzuiger die 40% meer stof opneemt dan concurrerende toestellen¹. Hierdoor is met deze zakloze stofzuiger significant minder tijd nodig voor het schoonmaken van het huis.

De efficiënte PowerCyclone-technologie zorgt ervoor dat de Philips PowerPro de best mogelijke schoonmaakresultaten biedt. Eerst komt de lucht snel in de PowerCyclone terecht via de rechte, gladde luchtinlaat. Vervolgens wordt de lucht versneld, via de gebogen luchtdoorvoer, naar de cyclonische kamer geleid. Tot slot slaan de schoepen bij de luchtuitlaat het stof efficiënt uit de lucht. Resultaat? Je vloeren liggen er in een mum van tijd super schoon bij.

Deze superefficiënte technologie, gekoppeld aan de nieuwe AeroSeal-zuigmond en de krachtige motor van 2100 watt zorgen ervoor dat je bijna dubbel zo veel stof en pluisjes opneemt dan met  welke andere stofzuiger dan ook. AeroSeal creëert een luchtdichte afdichting voor een optimale zuigkracht, zodat niets ontsnapt. De AeroSeal-zuigmond zet de polen van je tapijt open en kan het stof diep uit het voerkleed verwijderen omdat de optimale luchtstroom het snel naar de cyclonische kamer voert.

De Philips PowerPro maakt niet alleen je vloeren beter schoon, maar ook het toestel zelf wordt gemakkelijk gereinigd. De stofemmer is makkelijk te legen en is perfect ontworpen om het vuil weg te gooien zonder stofwolk. Dankzij zijn unieke vormgeving en zijn gladde oppervlak komt al het stof aan één kant van de emmer bijeen. Je kunt het dus rechtstreeks in de afvalbak laten glijden, zonder de vloer opnieuw vuil te maken. De duurzame schuimfilter kun je tijdens zijn volledige levensduur zo onder de kraan afspoelen en probleemloos keer op keer blijven gebruiken.

Voor een optimaal gebruiksgemak kun je met de bedieningsfuncties de zuigkracht regelen voor verschillende oppervlakken zoals harde vloeren, tapijten of overgordijnen. De bedieningstoetsen hebben een duidelijke opdruk en de handgreep bevindt zich bovenop het toestel. De PowerPro is daarom gemakkelijk overal in huis te verplaatsen.

Productinformatie:

Meer stofopname voor een snellere schoonmaak
• De AeroSeal-zuigmond neemt in één beweging meer stof en pluisjes op
• De PowerCyclone-technologie houdt stof en lucht uit elkaar
• De krachtige motor van 2100 watt staat garant voor een uitstekend resultaat

Makkelijk schoon te maken
• Stofemmer met geperfectioneerd ontwerp voor een makkelijke lediging
• Wasbare schuimfilter voor optimale prestaties gedurende de volledige levensduur

De Power Pro stofzuigers zijn verkrijgbaar vanaf maart 2012. De verkoopadviesprijzen per typenummer zijn:
FC8767: 219,99 Euro
FC8766: 199,99 Euro
FC8760: 159,99 Euro

¹ Stofopnameresultaat vergeleken met de best verkochte zakloze stofzuiger in Europa, getest op basis van het gemiddelde, door een extern testinstituut in oktober 2011.

Philips PowerPro

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com
Tel: 040-2785030

Voor consumenteninformatie: www.philips.nl/support of 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.6 miljard in 2011 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.