Nieuw bij Philips AVENT: een grote-mensenbeker voor peuters en een draagbare beeldbabyfoon

april 17, 2012

Amsterdam – Philips AVENT, de marktleider op het gebied van ouder- en babyproducten, brengt twee gloednieuwe producten op de markt. De Grown Up Cup, de grote-mensenbeker voor peuters, leert je kind hoe het moet drinken uit een beker voor grote mensen. De draagbare beeldbabyfoon geeft elke ouder gemoedsrust omdat ze hun kleintje voortdurend in de gaten kunnen houden.

Philips AVENT ontwerpt en produceert al meer dan 25 jaar producten voor baby’s, peuters en ouders, die geïnspireerd zijn op de behoeften van kleine kinderen én hun mama’s en papa’s. Nu brengt Philips AVENT twee nieuwe producten op de markt: de Grown Up Cup en de draagbare beeldbabyfoon.

Je zou denken dat er niet veel geïnnoveerd kan worden op het gebied van drinkbekers. Maar niets is minder waar! Consumentenonderzoek toont aan dat ouders behoefte hebben aan een drinkbeker voor peuters die zorgt voor een gemakkelijke overgang naar een beker voor grote mensen. Philips AVENT ontwikkelde daarom een nieuwe drinkbeker, de Grown Up Cup. Deze nieuwe drinkbeker heeft een uniek siliconen ventiel dat kinderen in staat stelt om aan elke kant van de beker te drinken zonder te morsen. Het ventiel opent alleen wanneer de bovenlip van het kind op het ventiel drukt. Zonder druk is de beker gesloten en kan er geen vloeistof lekken. De beker heeft een ergonomische vorm en makkelijk grijpbare handvaten en ziet er bovendien leuk uit. De Grown Up Cup kan makkelijk worden afgesloten met het losse deksel, waardoor de rand en het ventiel schoon blijven. Peuters zullen nu zelfstandig kunnen drinken zonder te morsen en ook de overschakeling naar bekers voor grote mensen zal probleemloos verlopen, wat weer een zorg minder is voor de ouders.

Onderzoek toont aan dat beeldbabyfoons ouders meer gemoedsrust bieden, en dan vooral een draagbaar exemplaar dat ouders toelaat in huis rond te lopen zonder hun baby uit het oog te verliezen. De nieuwe draagbare beeldbabyfoon SCD610 beschikt over beide functies: je kan de monitor, waar je je baby op kan zien, rond je nek hangen. De geavanceerde digitale technologie zorgt voor een storingsvrije en volledig veilige privéverbinding. De ouderunit ziet er stijlvol uit, past in de handpalm en is makkelijk draagbaar. De monitor heeft een bereik van 150 meter, dit laat je toe om in en rond het huis te wandelen zonder storingen. De beeldbabyfoon schakelt automatisch om naar nachtzicht zodat je je baby dag en nacht kan bekijken. De sterke zoomfunctie laat ouders toe om het gezichtje van hun baby goed te kunnen zien. Oplichtende lampjes laten zien of de baby geluid maakt, ook als je het geluid van de babyfoon uitschakelt. De babyfoon kan op vier camera’s (SCD609) worden aangesloten, dus ook gezinnen met meerdere kindjes kunnen er steeds zeker van zijn dat al hun oogappels veilig in hun bedjes liggen.

Philips AVENT brengt gemoedsrust in het leven van mama en papa. Met de Grown Up Cup en de beeldbabyfoon zorgt Philips AVENT ervoor dat jouw baby veilig en wel kan opgroeien.

Aanbevolen verkoopprijzen:
Philips AVENT Grown Up Cup SCF782: € 9,99 Euro
Philips AVENT digitale beeldbabyfoon + 1 camera SCD610: € 219,99 Euro
Philips AVENT extra camera voor beeldbabyfoon SCD609: € 109,99 Euro
Alle producten zijn vanaf maart in Nederland beschikbaar

Philips AVENT digitale beeldbabyfoon en camera SCD610

Philips AVENT Grown Up Cup SCF782

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com
Tel: 040-2785030

Voor consumenteninformatie: www.philips.nl/support of 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.6 miljard in 2011 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.