Limited edition SENSEO® by Keith Haring, fun en design in de keuken

maart 15, 2012

Eindhoven - Op zoek naar een vrolijke en artistieke gadget voor jouw keuken? Philips introduceert de limited edition SENSEO® by Keith Haring. Deze trendy Keith Haring-designs brengen meer fun in je koffiemoment en een frisse, opgewekte sfeer in je keuken.

Beeldend kunstenaar Keith Haring (1958-1990) was één van de meest creatieve geesten van de New Yorkse popartbeweging in de jaren ’80. Hij gebruikte eenvoudige figuren en felle kleuren om een universele boodschap van vitaliteit, verbeelding en samenhorigheid uit te dragen. Zijn werk is nog steeds ontzettend populair en het blijft de hedendaagse kunst en cultuur beïnvloeden.

Deze limited edition bestaat uit twee uitvoeringen: de hippe wit-rode SENSEO® Quadrante by Keith Haring en de stijlvolle zwarte SENSEO® Viva Café by Keith Haring. De toestellen staan voor het ultieme gebruiksgemak waar SENSEO® bekend om staat,  maar dan in een trendy jasje. Met één enkele druk op de knop vul je één of twee kopjes koffie in minder dan een minuut. Hippe en vrolijke kopjes overigens, want bij aankoop van een SENSEO® limited edition by Keith Haring krijg je twee bijpassende kopjes cadeau.

Naast gebruiksgemak staat SENSEO® natuurlijk ook voor variatie. Het uitgebreide assortiment van Douwe Egberts SENSEO® bevat wel 17 heerlijke en verrassende variëteiten. Je vindt er dus altijd jouw smaak, voor elke koffiegelegenheid, op elk moment van de dag.

De SENSEO® Quadrante by Keith Haring en de SENSEO® Viva Café by Keith Haring zijn vanaf April in Nederland verkrijgbaar bij Blokker voor de marktadviesprijs van € 99,99. (zolang de voorraad strekt)

Limited edition SENSEO® by Keith Haring

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com
Tel: 040-2785030

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.6 miljard in 2011 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.