Helemaal klaar voor rokjesdag met de nieuwe Philips SatinSoft epilator en Lumea Precision

februari 23, 2012

Eindhoven – Binnenkort stijgt het kwik tot zomerse temperaturen en breekt rokjesdag weer aan. Tijd dus om je zomerklaar te maken zodat je er stralend uitziet in je korte rokjes en zwierige jurkjes. Met de nieuwe Satin Soft epilator en de bestaande Lumea Precision van Philips zijn je benen, bikinilijn en armen de hele zomer zijdezacht.

Voor vrouwen die het vervelend vinden om hun benen en oksels te scheren of te harsen biedt Philips een uitgebreid assortiment ontharingsapparaten. Met het portfolio SatinSoft epilators kies je voor een gladde epileeroplossing, en met Lumea Precision stop je zelfs de haargroei voor een nog zachtere huid. Lumea Precision gebruikt Intense Pulsed Light (IPL)-technologie, die al jarenlang wordt toegepast in schoonheidssalons. Philips brengt deze technologie bij je thuis. Deze ontharingsapparaten zorgen gegarandeerd voor de mooie en gladde huid die elke vrouw verlangt.

Philips SatinSoft staat voor comfortabel epileren. SatinSoft bezorgt je een zijdezachte huid dankzij het SkinCare-systeem dat gebruik maakt van zachte pincetten die de huid beschermen tegen trekken. Het massagehulpstuk stimuleert en verzacht de huid door het zacht vibrerende massagesysteem, wat het epileren aangenamer maakt. SatinSoft bevat bovendien een precisie-opzetkap zodat je de gevoelige zones moeiteloos en nauwkeurig kan ontharen.

Philips SatinSoft bestaat in drie modellen. De perzikroze HP6519 is het basismodel van het SatinSoft-portfolio. De lila HP6520 is een snoerloos model, om je SatinSoft te gebruiken waar en wanneer je maar wil. De turquoise HP6521 bezorgt je het ultieme gebruiksgemak omdat je het toestel niet alleen droog, maar ook nat kan gebruiken. Deze SatinSoft kan dus mee onder de douche.

Voor wie op zoek is naar een pijnloze en duurzame oplossing, is er Philips Lumea Precision, een IPL-toestel voor thuisgebruik. Lumea Precision maakt korte metten met overtollige haartjes op lichaam én gezicht. De Intense Pulsed Light (IPL)-technologie is een duurzame ontharingsmethode die al 15 jaar wordt toegepast in schoonheidssalons. Nu kun je deze ontharingsmethode in huis halen en elke dag genieten van een mooie en gladde huid. Milde lichtimpulsen brengen de haarzakjes in rust, waardoor de haartjes op natuurlijke wijze afbreken en niet meer teruggroeien. Je hoeft de behandeling slechts om de 4 tot 6 weken te herhalen om je huid mooi glad te houden, zonder stoppels of ingegroeide haartjes.

Onderzoek toont aan dat bijna een derde van de vrouwen haartjes verwijdert op de bovenlip. Vele IPL-apparaten zijn enkel geschikt voor de huid onder de halslijn; de huid van het gezicht is immers gevoeliger en niet bestand tegen sterke lichtflitsen. Speciaal voor Lumea Precision ontwierp Philips, in samenwerking met dermatologen, een precisie-opzetstuk met dubbele filter. Dit opzetstuk, dat uitvoerig klinisch werd getest, heeft een kleiner venster en een sterkere lichtfilter, zodat ook de tere gezichtshuid kan worden onthaard.

Lumea Precision is draadloos en dus handig in gebruik. Net als bij eerdere Lumea-modellen is het lichtniveau regelbaar, om verschillende huidtinten en haarkleuren op milde maar doeltreffende wijze te behandelen. Een geïntegreerde UV-filter en extra veiligheidsfuncties beschermen de huid maximaal. Met de handige en veilige Lumea Precision is een zachte en gladde huid geen verre droom meer. Een dure IPL-behandeling in een schoonheidssalon is niet meer noodzakelijk.

Met de Philips SatinSoft epilator en de Philips Lumea Precision ga je met een mooie en gladde huid zelfverzekerd de zomer tegemoet, zonder alle vervelende nadelen van scheren en harsen.

Aanbevolen verkoopprijzen:
- SatinSoft HP6519: € 59.99
- SatinSoft HP6520: € 69.99
- SatinSoft HP6521: € 79.99
- Lumea Precision: € 499,00

SatinSoft HP6519

SatinSoft HP6520

SatinSoft HP6521

Lumea Precision

Gelieve voor verdere persinformatie en beeldmateriaal contact op te nemen met:

Saskia Maas
Senior PR Manager Philips
Saskia.maas@philips.com

Voor consumenteninformatie kunt u contact met ons opnemen via www.philips.nl/support of via 0900 202 11 77 (€ 0,50/gesprek)

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Met het hoofdkantoor gevestigd in Nederland, heeft Philips wereldwijd circa 122.000 werknemers in dienst met verkoop- en servicepunten verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.6 miljard in 2011 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer nieuws over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.