Maak thuis het perfecte kopje koffie met de Saeco melkopschuimer van Philips

september 29, 2011

De automatische Philips Saeco melkopschuimer is de beste aanvulling op een originele Italiaanse espressomachine. Door het tegelijkertijd verwarmen én kloppen van de melk op hoge snelheid, creëert de melkopschuimer een heerlijke dikke melkschuimlaag voor een onvervalst Italiaans koffiemoment.

De stijlvolle melkopschuimer heeft een ergonomische handgreep, slipt niet weg en is geheel snoerloos waardoor deze makkelijk te gebruiken is. De speciaal ontworpen schenktuit zorgt ervoor dat je het melkschuim zonder druppen in je kopje giet.

Van warme Latte Macchiato tot Iced Cappuccino

De Philips Saeco melkopschuimer is ideaal voor het maken van warme en koude koffiespecialiteiten. Door een simpele aanpassing van de temperatuur, maak je de lekkerste koffierecepten: van een warme Latte Macchiato tot een Iced Cappuccino. De melkopschuimer zorgt voor romig schuim, zonder dat je achteraf de ongemakken hebt. In de melkopschuimer zit namelijk een anti-plaklaag met een uniek opschuimingsmechanisme dat schoonmaken makkelijker maakt.

De Philips Saeco melkopschuimer is verkrijgbaar vanaf 1 oktober 2011 en kost € 89,99.

Als je meer wilt weten over de Philips Saeco producten en wilt ontdekken wat het is om thuis echte Italiaanse espresso of romige cappuccino te drinken, bezoek dan www.philips.com/saeco.

Technische specificaties:

·         Design: geborsteld RVS

·         Dubbele anti-plak laag

·         360 graden draaiend voetstuk

·         Apparaat schakelt automatisch uit

·         Snoerloos

·         Ergonomische greep

·         Twee temperatuurstanden

Voor meer informatie en beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:

Philips Consumer Lifestyle

Saskia Maas, Senior Manager PR

T: 040 278 50 30

E: saskia.maas@philips.com

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en verlichting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 120.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.3 miljard in 2010 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.