Philips onthult nieuwe digitale fotolijst met WiFi

september 1, 2011

Berlijn (Duitsland) – Philips brengt dit jaar op IFA zijn nieuwste ontwikkeling op het vlak van digitale fotolijsten uit. De Philips fotolijst is voorzien van een Connected Photo Album met WiFi. Zo blijven je albums automatisch up-to-date met je nieuwste foto's op Facebook™. Dankzij SimplyShare maakt je fotolijst bovendien verbinding met andere toestellen, zoals de nieuwe Philips ESee digitale camcorder waarmee je via WiFi-verbinding beeldmateriaal deelt.

Met het Connected Photo Album heb je voortaan rechtstreeks toegang tot sociale netwerksites als Facebook en Picasa. Na een snelle, eenvoudige instelling synchroniseer je draadloos en direct de Facebook-foto's van je vrienden. Zo heb je moeiteloos altijd een constante vertoning van je favoriete herinneringen in huis.

De instelling van de fotolijst werkt heel eenvoudig.  Je koppelt je account rechtstreeks aan de fotolijst zonder dat je een pc, software of activeringscode nodig hebt. Om je fotolijst zo gepersonaliseerd mogelijk te maken, kun je handmatig aangeven welke vrienden je geregeld in huis wilt halen. Dat kan via de selecteerbare vriendenlijst.

Deze handige functies maken de fotolijst makkelijk in gebruik. De lijst heeft een touchscreen voor nog betere weergavemogelijkheden en een ingebouwde batterij voor optimale mobiliteit binnenshuis. Voor een totaal persoonlijke ervaring kun je ook nog eens uit 15 geanimeerde klokken kiezen om de tijd bij te houden. Om energie te besparen, is de fotolijst voorzien van instellingen waarmee het scherm automatisch in- en uitschakelt.

De nieuwe digitale fotolijst met WiFi is ideaal voor wie nieuwe gebeurtenissen meteen wilt delen en zijn of haar favoriete herinneringen constant in de woonkamer voorbij wil zien komen. Zo zijn je mooiste herinneringen en je beste vrienden altijd in de buurt.

Eigenschappen:

Simply Share voor fantastische ervaringen
• Houd je galerij up-to-date met de downloadfunctie vanaf Facebook en Picasa
• Ontvang fotomailtjes
• WiFi-connectiviteit
• Handig touchscreen

Eenvoudige, intuïtieve bediening voor ultiem gebruiksgemak
• Eenvoudig te gebruiken batterijlader
• Automatische fotosortering (op datum) voor eenvoudig en snel bladeren
• Houd op jouw manier de tijd in het oog met een van de 15 geanimeerde klokken

Milieuvriendelijk ontwerp
• Ecovriendelijk ontworpen fotoalbum
• Beeldscherm gaat automatisch uit om energie te besparen

Specificaties
• 2 GB intern geheugen
• 4:3 breedte-hoogteverhouding, 800x600 resolutie
• Voor foto's (JPEG) en video's (Mpeg4), H.264
• Kaartingang voor SD en geheugensticks (MS/MS PRO)
• Mini-USB voor pc
• Automatische rotatie (horizontaal/verticaal)

Meer informatie over de fotolijsten van Philips is te vinden op www.philips.com.

Connected Photo Album

Gelieve voor verdere persinformatie, beeldmateriaal contact op te nemen met:

Renée de Bruin

PR Manager Philips

Renee.de.bruin@philips.com

Over Koninklijke Philips Electronics

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) stelt zich als gediversifieerde onderneming actief op het gebied van “Gezondheid & Welzijn” tot doel het leven van de mensen te verbeteren door tijdige innovaties. Philips is een wereldleider in gezondheid, lifestyle en verlichting; het bedrijf integreert technologie en design in oplossingen die afgestemd zijn op de mensen, die steunen op een grondige kennis van de consumenten en de merkbelofte “sense and simplicity”. Philips met hoofdkantoor gevestigd in Nederland stelt meer dan 120.000 personen tewerk met verkoop en diensten in 100 landen en behaalde een omzet van 22,3 miljard EUR in 2010. De onderneming is marktleider in cardiologische zorg, acute zorg en thuiszorg, in energie-efficiënte verlichting en nieuwe verlichtingsoplossingen, in lifestyle producten, met een sterke leiderspositie in scheerapparaten, draagbare entertainment en tandverzorging.
Meer informatie over Philips is te vinden op
 www.philips.com/newscenter en www.philips.nl

Facebook is een geregistreerd handelsmerk van Facebook Inc.