Film streamen vanaf je tablet naar je tv: Soundbar homecinemaspeakers

september 1, 2011

Berlijn (Duitsland) – Dit jaar onthult Philips op IFA 's werelds allereerste Soundbar waarmee films rechtstreeks van een tablet op een tv kunnen worden gestreamd. De nieuwe Philips Soundbar (CSS5123), ontworpen met het oog op ultiem gebruiksgemak is perfect voor wie een grote filmcollectie op zijn harde schijf, pc, tablet of smartphone heeft staan en brengt de luxe van de bioscoop tot bij je thuis.

Daarnaast brengt Philips ook een Mini Soundbar (CSS2113) op de markt, om het geluid van je tv te verbeteren wanneer je naar je favoriete series en films kijkt.

Philips Soundbar homecinemaspeaker met streamingfunctie

De nieuwe Philips Soundbar homecinemaspeaker met streamingfunctie charmeert zelfs mensen die nog nooit een dergelijk systeem hebben overwogen.

Staat al je content op je Android-tablet, -smartphone of op je computer? Stuur het dan vanaf een DLNA-compatibel toestel met SimplyShare en ingebouwde WiFi-functie door en kijk ernaar op het grote scherm van je tv. Dankzij de geïntegreerde slimme mediaspeler kun je ook vanaf een draagbare harde schijf of USB-stick mediabestanden weergeven.

De Soundbar past in elk interieur en is zo slank vormgegeven dat je hem gewoon voor je tv kunt plaatsen, zonder dat hij het beeld verstoort. Voor nog beter geluid kantel je de Soundbar iets omhoog. Bovendien maakt de draadloze subwoofer elke film spannender dankzij het diepe basgeluid.

Philips Soundbar homecinemaspeaker met ultracompact design

Deze ultracompacte Soundbar is slechts 76 cm breed en past daarom perfect voor de tv. Een enkele kabel volstaat om hem erop aan te sluiten. De nieuwste FullSound- en DoubleBass-technologieën geven een geweldig geluid voor zo'n compacte speaker. Een afzonderlijke subwoofer maakt je favoriete films nog spannender en de virtuele surroundsound-technologie zorgt voor een kamervullend geluid – en dat uit zo'n klein apparaat!

Met Music iLink wordt het daarnaast makkelijker dan ooit om tussen je muziek en je films te switchen.

Beide Soundbars zijn compatibel met tv's, bd- en dvd-spelers, spelconsoles en mp3-spelers. Dit betekent dat je nooit meer genoegen hoeft te nemen met geluid van mindere kwaliteit, of je nu een film kijkt, een nieuw album luistert, je favoriete tv-serie volgt of een game speelt.

Meer informatie over de homecinemasystemen en Soundbars van Philips is te vinden op www.philips.com/sound.

Soundbar homecinemaspeaker met streamingfunctie

Soundbar homecinemaspeaker met ultracompact design

Gelieve voor verdere persinformatie, beeldmateriaal contact op te nemen met:

Renée de Bruin

PR Manager Philips

Renee.de.bruin@philips.com

Over Koninklijke Philips Electronics

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) stelt zich als gediversifieerde onderneming actief op het gebied van “Gezondheid & Welzijn” tot doel het leven van de mensen te verbeteren door tijdige innovaties. Philips is een wereldleider in gezondheid, lifestyle en verlichting; het bedrijf integreert technologie en design in oplossingen die afgestemd zijn op de mensen, die steunen op een grondige kennis van de consumenten en de merkbelofte “sense and simplicity”. Philips met hoofdkantoor gevestigd in Nederland stelt meer dan 120.000 personen tewerk met verkoop en diensten in 100 landen en behaalde een omzet van 22,3 miljard EUR in 2010. De onderneming is marktleider in cardiologische zorg, acute zorg en thuiszorg, in energie-efficiënte verlichting en nieuwe verlichtingsoplossingen, in lifestyle producten, met een sterke leiderspositie in scheerapparaten, draagbare entertainment en tandverzorging.

Meer informatie over Philips is te vinden op www.philips.com/newscenter en www.philips.nl

Android is een handelsmerk van Google Inc.