AquaTrio Pro vanPhilips stofzuigt, dweilt en droogt in één

september 1, 2011

Berlijn, Duitsland – Je huis heb je het liefst altijd netjes en schoon. Om hiervoor te zorgen moet je regelmatig stofzuigen en dweilen om fijne stofdeeltjes en vlekken te verwijderen. Dat kost veel tijd en moeite en om je deze te besparen, brengt Philips de AquaTrio Pro uit. Een innovatie die harde vloeren in één beweging zuigt, dweilt en droogt. Hetzelfde resultaat, maar met veel minder inspanning!

AquaTrio Pro is ideaal voor alle harde vloeren, waaronder hout, laminaat, vinyl, keramiek en natuursteen. De revolutionaire technologie met drievoudige werking verwijdert eerst het vuil en start daarna met dweilen en drogen.

Krachtige oplossing
Eerst zuigt het apparaat dankzij een krachtige cyclonische zuigactie stof en losliggend vuil op; daarna dweilen de sneldraaiende borstels van microvezel de vloer schoon, waarbij vlekken en vloeistoffen worden verwijderd. Die innovatieve borstels hebben een mechanisch vermogen van 6700 toeren per minuut. Dit betekent dat je vloer wordt schoongemaakt met een rotatiesnelheid die hoger ligt dan de as van een automotor. De borstels ontfermen zich zelfs over kleverige vlekken en passen zich aan naar de verschillende vormen van je vloeren. Op die manier worden ook moeilijk bereikbare plekken meegenomen. Tot slot absorbeert de tweede snelroterende borstel het overblijvende water, waarbij drogen de helft sneller gaat dan bij het klassieke dweilen.

Om te garanderen dat je altijd met schoon water dweilt, is AquaTrio Pro voorzien van afzonderlijke waterreservoirs voor schoon en vuil water. Zo verspreid je nooit vuil water op je vloer. Bovendien hoef je je AquaTrio Pro ook niet handmatig schoon te maken. Enerzijds maken de borstels zichzelf schoon dankzij de constante aanvoer van schoon water; anderzijds spoelt de stofzuiger zichzelf na gebruik schoon. Je plaatst het apparaat op de speciale spoelplaat, giet er een kop leidingwater op en laat het een paar seconden werken.

Minder water- én energieverbruik

AquaTrio Pro gebruikt veel minder water en is tegelijk efficiënter dan een gewone dweil. Een vol waterreservoir van minder dan 700 ml reinigt meer dan 60 m2 vloeren; het is dus niet alleen geschikt voor het schoonmaken van grote ruimtes, maar verbruikt tegelijk 70% minder water ten opzichte van een gewone schoonmaakbeurt met een dweil. Bovendien bespaar je dankzij de intelligente technologie en het hoogefficiënte vermogensgebruik van AquaTrio Pro 50% energie in vergelijking met een gewone stofzuigbeurt.

Met een baanbrekende technologie die perfect schone vloeren garandeert in half zo veel tijd en met half zo veel energie, neemt AquaTrio Pro je het harde werk uit handen, waardoor je meer vrije tijd overhoudt om dingen te doen die je leuk vindt.

Kenmerken

Hoogstaande prestaties
• Exclusieve technologie met drievoudige versnelling voor het beste resultaat
• De vloer droogt dubbel zo snel

Constant schoonmaakvermogen
• Afzonderlijke waterreservoirs voor vuil en schoon water
• Snelroterende borstels die zichzelf reinigen tijdens het gebruik

Ideaal voor alle harde vloeren
• Hout, parket, laminaat, vinyl, keramiek, natuursteen, enz.

Gebruiksvriendelijk en efficiënt
• Werkt met koud of warm leidingwater, met of zonder schoonmaakmiddel
• Maakt meer dan 60 m2 schoon met één waterreservoir
• Indicator volle watertank vuil water / lege watertank schoon water
• Zelfspoelend systeem met spoelplaat
• Tot 50% energiebesparing*, tot 70% waterbesparing
• Mechanisch vermogen van 6700 toeren per minuut per borstel met een constante rotatiesnelheid

Gelieve voor verdere persinformatie, beeldmateriaal contact op te nemen met:

Renée de Bruin

PR Manager Philips

Renee.de.bruin@philips.com

Over Koninklijke Philips Electronics

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) stelt zich als gediversifieerde onderneming actief op het gebied van “Gezondheid & Welzijn” tot doel het leven van de mensen te verbeteren door tijdige innovaties. Philips is een wereldleider in gezondheid, lifestyle en verlichting; het bedrijf integreert technologie en design in oplossingen die afgestemd zijn op de mensen, die steunen op een grondige kennis van de consumenten en de merkbelofte “sense and simplicity”. Philips met hoofdkantoor gevestigd in Nederland stelt meer dan 120.000 personen tewerk met verkoop en diensten in 100 landen en behaalde een omzet van 22,3 miljard EUR in 2010. De onderneming is marktleider in cardiologische zorg, acute zorg en thuiszorg, in energie-efficiënte verlichting en nieuwe verlichtingsoplossingen, in lifestyle producten, met een sterke leiderspositie in scheerapparaten, draagbare entertainment en tandverzorging.

Meer informatie over Philips is te vinden op www.philips.com/newscenter en www.philips.nl