Met de nieuwste Philips verzorgingsproducten stralend de zomer in

juni 27, 2011

Amsterdam – We maken graag een goede indruk op anderen. Je huid, haar, lach en uitstraling zeggen in slechts enkele seconden veel over jezelf. Een verzorgd uiterlijk draagt bij aan het achterlaten van een goede indruk bij mensen in je omgeving. Nu de zomer is aangebroken, is dit het ultieme moment om je van je beste kant te laten zien! Met onderstaande tips kan er niets meer mis gaan.

Om een goede indruk achter te laten is een mooie lach natuurlijk onmisbaar. Als het gaat om uiterlijk, hechten we veel waarde aan een mooi, schoon gebit en een frisse adem¹. Philips heeft twee producten ontwikkeld die je helpen bij de verzorging van je mond. De Philips Sonicare DiamondClean helpt niet alleen je tanden goed te poetsen, maar zorgt ook dat je tandvlees goed verzorgd wordt en maakt je tanden bovendien witter. Met de Philips Sonicare AirFloss maak je de poetsbeurt compleet. Het designapparaat, dat het gewone flossen met draad vervangt, komt overal bij. Het flossen is nu makkelijker dan ooit.

Naast een stralende glimlach, draagt ook je haar bij aan een verzorgd uiterlijk. Iemands kapsel valt vaak meteen op. De conditie van je haar speelt daarom een grote rol bij een goede eerste indruk. Naast verzorgd haar, zegt ook je kapsel iets over jezelf. Stereotype gedachten die worden opgeroepen door bepaalde kapsels zijn het krullende haar (onrustig type) versus het steile haar (sereen type)². Met de Philips ProCare Hairdryer en de Philips ProCare Straightener breng je het haar in model en straal je uit hoe jij je voelt. Met krullen of juist stijl haar, maar bovenal goed verzorgd.

Tot slot genieten we graag van de zonnestralen op onze huid, in een zomerjurkje op het terras of in bikini op het strand. Niets is fijner dan een stralende en gladde huid en daarom worden in de zomer de benen en bikinilijn veelvuldig onderworpen aan verschillende ontharingsmethodes. Met de Philips Lumea Precision is dat verleden tijd, want het handzame ontharingsapparaat met IPL-technologie maakt het mogelijk om thuis pijnloos, veilig en eenvoudig ongewenste haartjes te verwijderen. Bovendien kun je met het nieuwe Lumea Precision ook de haartjes in je gezicht behandelen.

Kortom, met de nieuwe mond-, huid-, en haarverzorgingsproducten van Philips is een stralend uiterlijk binnen een handomdraai bereikt. Zo laat je gegarandeerd een goede eerste indruk achter bij anderen. Philips wenst je een stralende zomer toe.

¹ www.allesoveruiterlijk.nl/beauty/uiterlijk-en-gezondheid-poetsen-maar/
²
 beauty.rubriek.nl/modeschoonheid/psychologie_kapsel.php

Philips ProCare Straightener

Philips ProCare Hairdryer

Philips Lumea Precision

Philips Sonicare DiamondClean

Philips Sonicare AirFloss

Gelieve voor verdere persinformatie, beeldmateriaal contact op te nemen met:

Renée de Bruin
PR Manager Philips
Renee.de.bruin@philips.com

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 117.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.3 miljard in 2010 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.