Philips Lumea verrast vrouwelijke celebs tijdens Lente Event van Danie Bles

mei 5, 2011

Als celebrity styliste adviseert Danie Bles menig Nederlandse ster voor de juiste look. En bij een ‘lente look’ hoort ook een ‘lentehuidje’. Fris en zacht…en haarvrij dus. Tijdens het Lente Event waarin Danie haar vaste cliënten in de watten legde demonstreerde Philips hoe je met de Lumea (een IPL ontharingsproduct voor thuisgebruik) voor altijd verlost bent van beharing, stoppels en irritatie en dus altijd kunt genieten van een zijdezachte huid.

De Philips Lumea is een innovatieve IPL-ontharingsoplossing (Intense Pulsed Light, of intensieve lichtimpulsen) die de grootste schoonheidswens van vrouwen in vervulling laat gaan: nooit meer ongewenste haartjes en elke dag opnieuw genieten van een perfect gladde huid. Philips paste de IPL technologie, bekend uit de professionele schoonheidsverzorging, aan voor thuisgebruik. Lumea is een veilig en eenvoudig te gebruiken draadloos apparaat dat ongewenste haartjes verwijdert nog voor ze aan de oppervlakte verschijnen. Dus nooit meer stoppels!

Op de haartjes worden rechtstreeks milde lichtimpulsen toegepast waardoor het haarzakje overgaat naar rustfase en het haartje natuurlijk afbreekt. Een eenvoudige en milde behandeling, om de twee tot vier weken, voorkomt dat nieuwe haartjes teruggroeien. Resultaat? De huid ziet er perfect glad uit en mag heel het jaar door, dag na dag gezien worden.

Philips Lumea is in Nederland te verkrijgen bij parfumerieketen Douglas voor de aanbevolen verkoopprijs van 499,00 Euro.

Voor media vragen:

Philips Consumer Lifestyle

Renee de Bruin, Senior Manager PR

T: 040 278 50 30

E: Renee.de.bruin@philips.com

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 117.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.3 miljard in 2010 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.