SENSEO® op Facebook: Online in gesprek met schrijfster Marion Pauw

mei 3, 2011

Amsterdam –SENSEO® Nederland is  een samenwerking gestart met schrijfster Marion Pauw op Facebook. Vanaf 1 mei wisselt de auteur met fans op de SENSEO® Facebook-pagina van gedachten over boeken, lezen  en het schrijven van verhalen. Marion Pauw is daarmee de achtste bekende Nederlander die voor SENSEO® op Facebook met mensen in gesprek gaat over hun passie. Op dit online platform  kunnen SENSEO® -fans met elkaar spreken over boeken, muziek, films en mode. 

 

Over Marion Pauw
Auteur Marion Pauw (1973) maakte haar debuut in 2005 met haar boek Villa Serena, waarna ze snel uitgroeide tot een van de vier grote thrillerschrijfsters in Nederland. Met haar boek Daglicht dat in 2008 verscheen, won Marion Pauw de Gouden Strop. Deze psychologische thriller wordt op dit moment verfilmd. Andere titels van Marion Pauw zijn Drift (2006), Zondaarskind (2009) en haar meest recente boek JetSet (2010). 


Op de Facebook-pagina van SENSEO® praat Marion Pauw met de SENSEO®-fans over haar passie voor literatuur. Bovendien geeft zij tips over het schrijven van boeken en verhalen.

 

Marion Pauw: “Schrijven is een solitair beroep. Hoe leuk is het dan om via Facebook contact te hebben met lezers? Ik wil heel graag met lezers en aspirant-schrijvers tips en ervaringen uitwisselen over het vak. En natuurlijk houd ik fans op de hoogte van wat ik zelf graag lees.”


Tijdens een offline koffiemoment krijgen de fans later dit jaar de mogelijkheid om, onder het genot van een kopje Douwe Egberts SENSEO®,  ook in het echt met Marion Pauw over het schrijversvak praten.

 
SENSEO® & Facebook 
Op de Facebook-pagina van SENSEO® gaan mensen met elkaar én met bekende Nederlanders in gesprek over hun wederzijdse interesses. Zo spreekt schrijfster Judith Visser momenteel over boeken, jazz-zangeres Kris Berry deelt haar passie voor muziek en styliste Danie Bles praat over de laatste mode. Naast de online gesprekken brengt SENSEO® ook offline fans bij elkaar door regelmatig koffiemomenten te organiseren.

Voor mediaverzoeken:

Renee de Bruin
PR Manager, Philips Consumer Lifestyle
E-mail: Renee.de.bruin@philips.com
Tel.: +31 (0)40 278 50 30

.

Over Koninklijke Philips Electronics N.V.

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 117.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.3 miljard in 2010 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.

.

Over Sara Lee

Elke dag opnieuw maakt Sara Lee (NYSE: SLE) wereldwijd miljoenen consumenten en klanten blij. De onderneming beschikt over een van de meest geliefde en vooraanstaande productassortimenten ter wereld, met haar innoverende en vertrouwde merken voor voeding & dranken, waaronder Douwe Egberts, Douwe Egberts Senseo en  Pickwick. Samen zijn deze merken goed voor een jaaromzet van ongeveer $ 9 miljard. Sara Lee telt wereldwijd 20.000 werknemers. Het meest recente nieuws en meer informatie over Sara Lee en haar merken zijn te vinden op www.saralee.com.

.