Philips introduceert nieuwe draagbare blu-rayspeler voor optimale entertainment thuis en op reis

Drie uur lang films kijken en de autoreis vliegt voorbij

mei 2, 2011

Amsterdam – Philips combineerde zijn knowhow op het gebied van Blu-ray met zijn ervaring als vooraanstaande speler in draagbare dvd-spelers voor de introductie van de nieuwe Philips draagbare Blu-rayspeler. Ga je met het vliegtuig, de trein of de auto op reis, of blijf je gewoon thuis? De nieuwe draagbare speler van Philips staat steeds klaar voor hoogwaardige entertainment.

Met zijn stijlvolle design biedt de Philips draagbare Blu-rayspeler op meer dan één manier een geoptimaliseerde kijkervaring. Deze Blu-rayspeler vormt een uitstekende bron van entertainment als je op reis bent. En dankzij de HDMI-uitgang geniet je van al je films in Full HD-kwaliteit (1080p) op je tv-scherm thuis.

Met de ingebouwde oplaadbare batterij kun je drie uur lang films afspelen. Geen paniek dus: je loopt niet het risico het einde van de film te missen vanwege een lege batterij. Het lcd-scherm van 9" in 16:9-breedbeeldformaat zorgt ervoor dat de tijd tijdens het reizen voorbijvliegt. De speler wordt geleverd met een autoadapter voor gebruik in de auto, en een elegante tas.

De nieuwe draagbare Blu-rayspeler van Philips is perfect geschikt voor al je entertainmentwensen. Je kunt er tal van verschillende mediaformaten mee afspelen, (DVD, DivX, PM4, MOV en WMV), en er al je foto's, muziek en video's vanaf een USB-stick op weergeven. Voortaan verveel je je nooit meer op een lange reis!

Meer informatie over het volledige portfolio van draagbare Blu-ray- en dvd-spelers van Philips is te vinden op www.philips.nl. De portable Blu-ray speler is vanaf mei 2011 beschikbaar voor de adviesprijs van 299,00 Euro.

Philips Blu-ray speler

Philips Blu-ray speler remote

Voor media vragen:

Philips Consumer Lifestyle
Renee de Bruin, Senior Manager PR
T: 040 278 50 30
E: Renee.de.bruin@philips.com

Voor consumentenvragen over Philips draagbare Blu-ray- en dvd-spelers kunt u ons bereiken op 0800-0230076 (gratis) of via www.support.philips.com

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 117.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 100 landen. Met een omzet van EUR 22.3 miljard in 2010 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.