Philips ActionFit Sports hoofdtelefoon: prachtig geluid, perfecte pasvorm

april 19, 2011

Amsterdam – De Philips ActionFit Sports hoofdtelefoons zijn ideaal voor alle fysieke activiteiten door de speciale, verstelbare vormgeving en buitengewone audio kwaliteit. Luister je graag naar muziek wanneer je loopt of sport, maar blijft de hoofdtelefoon niet goed op zijn plaats zitten, dan heeft Philips de perfecte oplossing. Het nieuwe assortiment van Philips ActionFit Sports hoofdtelefoons biedt een prachtig geluid, een veilige pasvorm, is zweetbestendig én afwasbaar.

Of je nu fanatiek aan het fitnessen bent of rondjes in het park loopt, dankzij de verstelbare oorhaakjes blijven de Philips ActionFit Sports hoofdtelefoons veilig op hun plaats. Je wordt dus nooit meer gestoord tijdens het sporten. Voor extra gebruiksgemak en comfort is de Philips ActionFit-reeks uitgerust met een snoerklem. Je kan het snoer vastzetten zodat het niet beschadigd tijdens het lopen. Het vermijdt tevens dat je armen erin verstrikt raken.

Train je geregeld en laat het zweet sporen na op je hoofdtelefoon? De hoofdtelefoons uit het ActionFit-assortiment van Philips zijn volledig afwasbaar. Na het sporten spoel je ze gewoon af onder de kraan. Zo is je hoofdtelefoon fris en schoon bij elke trainingsessie! Omdat elk oordopje is bewerkt met een antibacteriële stof, kan je er van op aan dat je steeds een schone en bacterievrije hoofdtelefoon draagt.

Om gemotiveerd te blijven en het ritme te behouden tijdens het trainen zijn bastonen voor de meeste mensen essentieel. Het ActionFit-assortiment biedt een dreunend basgeluid met een optimale akoestische isolatie zodat je je helemaal kan focussen op wat je doet zonder afgeleid te worden.

De nieuwe Philips ActionFit Sports hoofdtelefoons vormen het perfecte gezelschap tijdens het sporten, ze blijven altijd schoon, vallen niet uit je oren en geven het ritme aan zodat jij je volledig kan concentreren op je activiteit. Er zijn vier modellen:

De sporthoofdtelefoon met oorhaak (SHQ3017), ideaal voor iPhone-gebruikers, wordt geleverd met een afstandsbediening voor iPhone-en een verlengsnoer. Zo kan je makkelijk en moeiteloos een nummer overslaan of het volume regelen zonder het apparaat te hoeven bedienen tijdens het sporten.

Is het model met oorhaak niet jouw favoriet, kies dan voor het kleinere broertje, de sportoortelefoon (SHQ1017). Ook dit model wordt geleverd met een afstandsbediening voor iPhone.

De sporthoofdtelefoon met nekband (SHQ4017) is bijzonder flexibel en licht, voor een ideale pasvorm.

De Bluetooth stereo sporthoofdtelefoon met oorhaak (SHB6017) biedt totale bewegingsvrijheid dankzij de draadloze technologie. Volume regelen, nummers overslaan, omschakelen tussen oproepen en muziek: je beheert het allemaal zelf. Deze hoofdtelefoon wordt geleverd met een dubbele microfoon, voor een vermindering van het echo-effect.

Meer informatie over het assortiment van hoofdtelefoons van Philips is te vinden op

www.philips.com/onthego.

ActionFit Sports hoofdtelefoon

Voor media vragen:

Philips Consumer Lifestyle
Saskia Maas, Senior Manager PR
T: 040 278 50 30
E: saskia.maas@philips.com

Voor consumentenvragen over Philips producten kunt u ons bereiken op 0800-0230076 (gratis) of via

www.support.philips.com

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 119.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 60 landen. Met een omzet van EUR 25.4 miljard in 2010 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtings-toepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.

Handelsmerken zijn eigendom van Koninklijke Philips Electronics N.V. of van hun respectieve eigenaars.