Philips lanceert nieuw portfolio consumentenproducten voor hoogwaardig entertainment, thuis en onderweg


Nieuwe range van onder andere 3D LED TVs, Home cinema systemen en Blu-ray producten voor de ultieme bioscoop ervaring thuis

maart 8, 2011

Amsterdam – Philips lanceert deze week zijn portfolio vooruitstrevende consumentenproducten binnen de categorieën TV, Audio/Video en Multimedia accessoires voor de ultieme entertainment beleving.

 

9000-serie Smart LED TV
Zo breekt Philips opnieuw met de traditie in het ontwerp van televisies en brengt met de nieuwe 9000-serie een hoogstaande tv uit die een ultieme meeslepende filmervaring biedt in Full HD 3D. De 9000-serie Smart LED TV 2011 van Philips berust op dezelfde concepten als die de reputatie hebben gemaakt van zijn voorgangers: precisie-engineering en vooruitstrevende audiovisuele technologie, voor een dieper contrast, een scherper detail en een vlotte weergave van de snelste actiebeelden. De 3D Max-technologie kan twee miljard pixels per seconde verwerken, om een perfecte helderheid en scherpte te garanderen.

 

Cinema 21:9 Gold Series
Ook maakt Philips de ultieme bioscoopbeleving beschikbaar voor een groter publiek door zijn portfolio uit te breiden met de Cinema 21:9 Gold Series Smart LED TV. De nieuwe televisie Cinema 21:9 volgt op de lancering van de Cinema 21:9 Platinum Series vorig jaar, de eerste 3D-televisie met bioscoopbeeldverhouding. De nieuwe Cinema 21:9 Gold Series maakt het film kijken thuis in 3D op grote schaal mogelijk voor consumenten, dankzij Easy 3D. De Cinema 21:9 Gold Series biedt een comfortabele 3D-kijkervaring met scherpe beelden en een lage crosstalk. Met behulp van een lichte passieve 3D-bril, gekoppeld aan het vooruitstrevende 3D-gepolariseerde scherm van de Cinema 21:9 Gold Series, zorgt Easy 3D voor een realistische 3D-beleving voor het hele gezin én voor een aantrekkelijke prijs.

 

Van 2D naar 3D
Dit jaar brengt Philips op zijn portfolio van 3D-tv's een realtime 2D-naar-3D-conversie uit. Hierdoor kan je je volledige filmcollectie (zelfs oude zwart-witklassiekers) naadloos op het scherm weergeven.

 

Smart TV
Als één van de meest vooraanstaande spelers op het gebied van televisies met internetmogelijkheden toont Philips aan dat een tv meer kan zijn dan gewoon een eenrichtingstoestel voor tv-uitzendingen en films. De televisies die Philips dit jaar uitbrengt zijn voorzien van één van de meest uitgebreide Smart TV-pakketten ooit en worden daarmee bijzonder interactieve mediaportalen voor online content: je kunt muziek, foto’s en video's streamen vanaf je tablet pc, smartphone of laptop, en programma's of films naar believen opslaan op je harddisk. Smart TV van Philips is voortaan beschikbaar op de nieuwe Philips televisies uit de series 6000, 7000, 8000, 9000, Cinema 21:9 Platinum en Gold.

 

Het oor wil ook wat
Philips combineert twee van zijn meest succesvolle productlijnen, SoundSphere en Fidelio, om muziekliefhebbers een ongeëvenaarde en betrouwbare luisterervaring te bieden. De Philips Fidelio SoundSphere dockingspeakers koppelen de indrukwekkende functionaliteit van het Fidelio-portfolio van dockingspeakers aan de superieure geluidskwaliteit van de Philips SoundSphere-technologie en AirPlay® om een authentiek geluid voort te brengen terwijl je het toestel gewoon vasthoudt.

 

Optimaal kijkplezier, ook onderweg
Philips combineerde zijn knowhow op het gebied van Blu-ray met zijn ervaring als vooraanstaande speler in draagbare dvd-spelers voor de introductie van de nieuwe Philips draagbare Blu-rayspeler. Ga je met het vliegtuig, de trein of de auto op reis, of blijf je gewoon thuis? De nieuwe draagbare speler van Philips staat steeds klaar voor hoogwaardige entertainment.

 

Luister je graag onderweg naar muziek, maar begint je hoofdtelefoon na een uur pijn te doen? Dan heeft Philips de perfecte oplossing. Het nieuwe portfolio van volledig verstelbare FloatingCushions hoofdtelefoons is ontworpen om zich perfect aan te passen aan de vorm van je oren. Ze bieden je het comfort dat je nodig hebt om volledig te kunnen opgaan in je muziek.

 

Voor alle persberichten van de nieuwe Philips producten bezoek: www.philips.com/digitalnewsroom

Voor media vragen:

Philips Consumer Lifestyle
Saskia Maas, Senior Manager PR
T: 040 278 50 30
E: saskia.maas@philips.com

 

Voor consumentenvragen over Philips producten kunt u ons bereiken op 0800-0230076 (gratis) of via www.support.philips.com

.

Over Koninklijke Philips Electronics N.V.

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 119.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 60 landen. Met een omzet van EUR 25.4 miljard in 2010 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtings-toepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.

.