Philips ontvangt Ziggo certificering op TVs

september 1, 2010

Eindhoven – Philips is verheugd te kunnen aankondigen dat zij van Ziggo certificering heeft ontvangen op maar liefst 48 TV modellen uit de 5000, 6000, 7000, 8000 en 9000 serie alsook de Cinema 21:9 die in 2010 op de markt zijn gebracht. Consumenten met een Philips TV met CI+ module kunnen vanaf nu volledig gebruik maken van de functionaliteiten van het Ziggo netwerk dat in de helft van Nederland actief is.

Consumenten hebben door deze certificering geen aparte set-top box meer nodig voor het ontvangen van digitale TV en de TV kan hierdoor dus ook gewoon met de bijgeleverde afstandsbediening bediend worden. Dus geen gedoe met aparte kastjes en kabels meer, maar eenvoud in gebruik en kijkgenot. Consumenten die op dit moment een Philips TV met CI+ bezitten uit 2010 hebben de mogelijkheid tot een software upgrade die via www.philips.nl/support (Downloads en ondersteuning) te verkrijgen is en genieten volledige support van Ziggo.

Guido de Groot, marketing director TV Philips Consumer Lifestyle Benelux; “Philips streeft ernaar de ultieme bioscoop ervaring te bieden bij mensen thuis om zo op een makkelijke manier te kunnen genieten van een avondje thuis. De Ziggo certificering verrijkt deze ervaring en daar zijn we erg blij mee.

Voor een totaal overzicht van alle Ziggo gecertificeerde Philips TVs klik hier

Voor consumentenvragen: www.support.philips.com of 0800-0230076.

Saskia Maas
PR manager, Philips Consumer Lifestyle
Email: saskia.maas@philips.com
Tel : 06-53408194

Voor consumentenvragen over dit product kun u ons bereiken op 0800-0230076 (gratis) of via www.support.philips.com

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 116.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 60 landen. Met een omzet van EUR 23 miljard in 2009 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.