Begin je dag met je eigen gekozen geluid en in alle rust dankzij de nieuwe Philips Wake-up Light

augustus 31, 2010

Amsterdam – Heb jij ook zo’n moeite met wakker worden, met name in de winter? Begin je dag dan met de nieuwste Philips Wake-up Light die gebaseerd is op de behoefte van consumenten om natuurlijk wakker te worden. Met nieuwe, gepersonaliseerde geluidsopties en een vooruitstrevende lichttechnologie simuleert de Wake-up Light een natuurlijke zonsopgang waardoor je op een rustige manier wakker wordt. Je lichaam wordt langzaam voorbereid op het ontwaken, met licht en geluiden die je zelf kiest. Hierdoor word je makkelijker wakker en voel je je fris en monter om aan een nieuwe dag te beginnen.

 

Met een gebruiksvriendelijk bedieningspaneel, aan de voorkant van het apparaat, kies je op een makkelijke manier het gewenste geluid om mee wakker te worden. Naast de vier geprogrammeerde geluiden is de nieuwe Philips Wake-up Light als eerste in zijn soort ook voorzien van een USB-poort om extra gepersonaliseerde geluiden te uploaden. Met de Wake-up Light kun je dus gewoon je dag inzetten met de lach van je kinderen, je favoriete liedje of het geluid van de golven die je opgenomen hebt tijdens je vakantie. 's morgens ontwaken wordt dus een heel persoonlijk ritueel.

 

Op www.Philips.com/wakeupsounds/downloadtousb kun je een reeks van frisse, inspirerende geluiden downloaden die speciaal werden ontworpen om optimaal te ontwaken. Die geluiden zijn onderverdeeld in vier categorieën (Wake up to Nature, Wake up to Serenity, Wake up in the City en Wake up with a Holiday feeling). Zo kun je wakker worden afhankelijk van je humeur, van de tijd van het jaar of van wat je die dag te wachten staat. Afrikaanse savanneklanken? Klotsende golven? Romantische Parijse klanken? Of het gezoem van een dynamische dag? Het is gewoon een kwestie van kiezen waar jij graag je ogen mee opent.

 

"Uit onderzoeken die we hebben uitgevoerd blijkt dat de consument wakker wil worden met geluiden die men zelf kan kiezen", aldus Dominique van de Woestijne, Customer Marketing Manager Philips Beauty. "Uitgaande van dit consumenteninzicht en gebruikmakend van de lichtexpertise van Philips, hebben we een product ontworpen waarmee je gemakkelijk je wekervaring kunt afstemmen op je specifieke persoonlijke behoeften. De combinatie van vooruitstrevende lichttechnologie en gepersonaliseerde wekgeluiden helpt de perfecte wekervaring te creëren voor elk individu.

 

De nieuwe Philips Wake-up Light (HF3485)pakt uit met een reeks van nieuwe kenmerken zoals:

  • instelbare duur van de zonsopgangsimulatie (20, 25, 30 of 40 minuten) vóór de ingestelde wektijd;
  • de mogelijkheid om twee wektijden te programmeren, zodat je de wekker niet steeds opnieuw hoeft te programmeren in de week en in het weekend;
  • een slimme zoemfunctie waarmee je op elke plek op het apparaat kunt drukken om nog even in te dommelen.


Met de nieuwe Philips Wake-up Light wordt ontwaken gewoon een plezier!


 

Belangrijkste kenmerken van de Wake-up Light:

  • Uploaden van nieuwe wekgeluiden via USB – downloaden van nieuwe geluiden op Philips.com
  • Natuurlijke geluiden (het ochtendgetjilp van vogeltjes in het bos, het geloei van koeien in de Alpen, het geroep van de koekoek en ontspannende yogamuziek)
  • Lichtintensiteit van 300 lux
  • Geheugen voor 3 FM-radiozenders
  • 2 wekprogramma's
  • Slimme zoemfunctie
  • Vervangbare halogeenlamp

 

De Philips Wake-up Light zal vanaf September verkrijgbaar zijn aan de adviesprijs van € 129,00. Voor informatie en aankopen: www.philips.nl/wakeuplight.

Philips Wake-up Light

Philips Wake-up Light

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Saskia Maas
PR manager, Philips Consumer Lifestyle
Email: saskia.maas@philips.com
Tel : 040-2785030

.

Over Koninklijke Philips Electronics N.V.

Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van de klant en zijn merkbelofte van “sense and simplicity”. Philips heeft wereldwijd circa 116.000 werknemers in dienst, verspreid over meer dan 60 landen. Met een omzet van EUR 23 miljard in 2009 is de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum.

.