Succesverhalen over het loyaliteitsprogramma

Ferrero (Italië), Loyaliteitsprogramma voor consumenten

 

Op de verpakking van Ferrero-producten voor kinderen staan punten waarmee de consument kan sparen voor diverse cadeaus van verschillende merken, waaronder Philips. Bij de cadeaus van Philips kunt u kiezen uit producten voor persoonlijke verzorging en keukenapparaten, allemaal smaakvol aangepast met de oranje kleur van het Ferrero-logo.

Audible (Duitsland), Promotieprogramma voor consumenten

 

Audible, fabrikant van audioboeken, voert een klantwervingsprogramma waarbij klanten die minimaal drie maanden een abonnement op Audible nemen een Philips Spark 2G MP3-speler ontvangen. Philips creëerde een speciaal aangepaste verpakking voor dit programma.

 

Neem contact op met uw lokale Loyalty & Incentive-team om alle mogelijkheden te bespreken.

Rémy Cointreau (China), motivatieprogramma voor medewerkers

 

Rémy Cointreau in China vroeg Philips het motivatieprogramma voor medewerkers te ondersteunen. Het verkoopteam dat de kwartaaldoelstellingen behaalde, kwam in aanmerking voor een beloning, variërend van oortelefoons tot fotoframes; voor ieder wat wils.

Busan Bank (Korea), Erjaardagscadeaus voor medewerkers

 

In Korea is het gebruikelijk dat de verjaardag van een onderneming wordt gevierd door de medewerkers een geschenk te geven. Busan Bank koos voor één van de populaire scheerapparaten van Philips als één van de tien geschenken waaruit de 20.000 medewerkers konden kiezen. Op de bedrijfswebsite kan iedere medewerker een keuze maken uit de diverse geschenken, dus er is voor iedereen wat wils!

Download een overzicht van ons aanbod in verschillende prijssegmenten

 

PDF downloaden

Ons productassortiment

 

Beeld en geluid

Persoonlijke verzorging

Verzorging voor moeder en kind

Huishoudelijke artikelen

Verlichting

PC-producten en telefoons

Accessoires